moeder de vrouw

Gestart door Dirky, 03 februari 2013, 17:59:27 PM

Havoc

CiteerIn de eerste draait het allemaal om hobby's als modelbouw, modelspoor of elektronica waarbij de ruimte een rommelige uitstraling heeft en vol losse onderdelen ligt. Vaak tot ongenoegen van de vrouw of vriendin. Echter voor de man in kwestie ligt alles op de juiste plek en kan hij alles ook direct vinden.

Herkenbaar. Alhoewel dat laatste niet 100%... Heb net een week achter 3 camera's gezocht. Maar ik heb ze toch terug gevonden!

Met vakantie voor onbepaalde duur.

evan

Tof Draadje Dirky!

Eerst en vooral nog eens dank aan m'n vrouw die me volop ondersteunt!

Ik kan me wel inbeelden dat voor sommigen onder ons het wel vervelend is zoals Michiel,  Michael ea.  Het zal ook wel frustrerend zijn.
Toch wil ik die modelbouwers feliciteren omdat ze ondanks het onbegrip vanwege de partner hun hobby ervaren en zelfs fraaie realisaties behalen.

Hier thuis ben ik zeer veel met de hobby bezig (dat weten jullie wel ::)), maar we hebben dan ook geen kinderen en dan schiet er meer tijd over.  Bovendien heeft mijn vrouw ook een hobby met atelier.  Ze maakt glaskralen en figuren in open vlam.
We hebben voor elkaars hobby bewondering en tijd en delen deze graag. 

Het moet natuurlijk wel in evenwicht blijven en het moet dan ook van beide kanten komen...

Groetjes

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.