Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

"Wederdienst"

Gestart door evan, 28 januari 2013, 18:52:26 PM

Michiel

Elke foto is oogstrelend! Heerlijk om naar te kijken. Niets valt uit de toon. Subliem!  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Koen

Evan,

Ik heb hier maar één woord voor: PRACHTIG!
Ongelooflijk hoe je dit zo snel je dit voor mekaar krijgt. Vol details, subliem afgewerkt. Krijgen we dit ooit in realiteit te zien op één of andere beurs? Ik hoop het van harte.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

evan

Hartelijk bedankt voor jullie reacties ;)!!

@Peter,

Ik ben antwerpenaar getrouwd met een Limburgse ;)

@Koen,

De baan gaat naar Sinsheim voor het spoor 1 Treffen en daarna zien we verder.  Patrick beslist hierover  :)

Nog even een kort bescheiden filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=czcn6qMckgQ

Later ga ik proberen meer opnames te maken en deze dan samen te monteren.
Ik had niet het juiste statief bij voor te filmen en dat levert "houterige" camerabewegingen op  :-\
Nu eerst wat verdiende rust.

Groetjes  Evan  ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steven123

Keer op keer heel knap werk mannen, zitten pareltjes van foto's bij  ;)
Chique!

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Dirky

man man man....  :)

gelukkig sta ik op Sinsheim net naast jullie en kan ik er alvast 2 dagen van genieten! ;)

conducteur

Zeer mooi. Jullie komen blijkbaar ook met een spoor 1 baan naar een niet nader te noemen tentoonstelling met Pasen 2014? Wordt het deze?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

evan

#81
Steven, Rian en Dirk,  Thanks  :)

Nog een paar om het af te leren  ;)



Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

evan

#82
Citaat van: conducteur op 01 juni 2013, 23:09:00 PM
Zeer mooi. Jullie komen blijkbaar ook met een spoor 1 baan naar een niet nader te noemen tentoonstelling met Pasen 2014? Wordt het deze?

Pasen is amper voorbij  ???  Welke bedoel je?  B'berge?

;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

conducteur

Ja, blijkbaar zou dat al geregeld zijn?
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Kautenbach

fff momentje van stilte, wederom puike prestatie, die sepia foto van de waterkraan, als je die ziet.. in een lijstje kan ie ;)

Paulogic

Ik ga toch een 'transporterbeam' van Startrek nodig hebben. Het baantje overflitsen naar mijn veranda, het kan er juist in. 8)

Pastoor Munte en Moeder Cent ??? of moeten we het aanpassen naar deze tijd en zeggen Pastoor Menthol en Zuster Eurocent...

Ik geraak spijtig genoeg niet op sinsheim, net iets te ver ...
mvg,
Paul(ogic)

Michael

Evan ik sluit me aan bij de rest van de commentaren, kan makkelijk in overtreffende trap. Niet genoemd, maar ik denk net zo belangrijk als de rest de prachtige achtergrond, door Patrick geschilderd, de moed zakt me een beetje in de schoenen als ik al dit moois zie op foto en film. Ik heb nog een  heeeeel laaaaaaaaaaaaaaaaange weg te gaan.
Ik vrees dat Sinsheim niet gaat lukken maar hoop deze baan nog eens op een andere tentoonstelling te mogen zien.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kees-Jan

Ziet er weer goed uit Patrick en Evan!

Een enorme verandering sinds ik het gezien heb enkele weken geleden.

Tot over een paar weken in Sinsheim waar ik het nog een keer kom bewonderen tussen de drukte door  ;)

Durango

Evan, Patrick, Gewoon weg weer grote klasse. Schitterend en dat weer in die korte bouwtijd.
Op de sepia foto's is niet meer te zien dat het model is. Prachtig sfeertje zo.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

loco

Ik ben echt benieuwd om de baan binnen enkele weken te kunnen bewonderen. Geloof me, je gaat opnieuw de publieksprijs wegkapen. Maar ik ben ook benieuwd hoe je één en ander gerealiseerd hebt. Je mag je zeker aan een lange lijst vragen verwachten.
Tot binnenkort.