Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

MSM 122

Gestart door argilla, 26 januari 2013, 09:21:36 AM

Gerolf

Hier is hij ook net begingevallen  8)
- Door Luc zijn voorwoord zullen we extra leden op ons forum krijgen, schat ik  :D
- De banen zijn erg mooi, jammer dat we "Roeselare" nooit op een expo zullen zien.
- Nouaillier toont zijn kunsten weer, Langmesser en Dalemans ook  :P
- Handige tips voor materiaalverwerking
- De gelaserde pakketten: mooie tinten, maar reliëf blijft achterwege  :-\
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

hier is de postbode aan mijn postbus voorbijgegaan ja zonder ............Eventjes geduld hebben zal de volgende stap zijn !

Groeten Peter ;)

gardevil

Jaja, hij is er !! Goed op tijd deze keer.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Johnnytrein

Hier is het laatste nummer klets klodder nat aangetroffen in de bus. Plastiek bescherming was beschadigd. Jammer ziet er een mooi nummer uit.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

mailtje naar de abo dienst sturen en deze vriendelijke mensen sturen je een nieuw exemplaar op !


groeten Peter ;)

Jurgen

Bij ons zat mijn magazine geplooid in de gleuf!  >:(

Gelukkig wist ik dat de postbode kwam en ben ik mijn MSM snel uit de bus gaan halen waardoor de plooi nogal meevalt, ze is mooi weggetrokken. De postbode was wel al weg.

Kan er, ondanks de doorschijnende plastic waarmee je duidelijk ziet dat het een magazine is, geen mededeling op het voorblad gezet worden zoals bijvoorbeeld "niet plooien" in 37 verschillende talen zodat zelfs Faroek en Ali de facteur het zouden verstaan?


Afin, toch mijn boekske eens gelezen, meteen naar het verslag van de M2's. Blijkbaar zijn de maten van de rijtuigen verschillend van de vorige modellen zoals ze in MSM 6 gemeten werden. Vreemd genoeg zijn zelfs de afmetingen zoals het in H0 zou moeten zijn verschillend!  ??? Is er voor dat laatste een logische uitleg?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marc goovaerts

In de 'gazettenwinkel' enkel een (1) exemplaar van het vorige nummer

Jurgen

Citaat van: marc goovaerts op 31 januari 2013, 17:12:01 PM
In de 'gazettenwinkel' enkel een (1) exemplaar van het vorige nummer

Misschien logisch omdat het nieuwe nummer pas morgen in de winkel ligt.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Johnnytrein

Jurgen, voldoet jouw brieven bus dan wel aan de normen?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Jurgen

Citaat van: Johnnytrein op 31 januari 2013, 18:19:11 PM
Jurgen, voldoet jouw brieven bus dan wel aan de normen?

We hebben er speciaal een nieuwe voor gekocht! Het is trouwens de eerste keer dat dit gebeurt sinds we onze brievenbus hebben. Maar onze vaste postbode was er vandaag niet, het was iemand anders, een jonge kerel denk ik. Maar het kon ook een juffrouwke zijn want echt duidelijk was het niet.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ToThePoint

Hier ook just in de bus. Gelukkig, morgenvroeg om 7u richting venetie voor het carnaval t/m dinsdagavond.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

modeltreinbart

Ik ben net terug van de krantenwnkel met een msm 122. Maar nu heb ik een opmerking over het voorwoord.
HOU AUB HET BOEKJE ALS GESCHREVEN BLAD EN GA NI VOLLEDIG DIGITAAL .
Zo kan ik mijn uitstapje naar de krantenwinkel en zo verder naar een drankgelegenheid behouden.
En dan kan ik ook mijn msm lezen op het kleine kamertje zonder dat ik mijn bureau moet verplaatsen.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

Jurgen

Waar staat dat ze volledig digitaal gaan? Er staat volgens mij duidelijk geschreven dat ze dat dus echt niet gaan doen en dat het gedrukte blad blijft en dat de gedrukte versie ondanks de vele digitalisaties het nog steeds héél goed doet.

Dat zijn genoeg bevestigingen dat men er nog niet eens aan denkt om uitsluitend digitaal te gaan.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Kris

Hallo,
We zijn weeral 1 februari , hier in west vlaanderen zal hij weer eerst in de krantenwinkel liggen dan in de brievenbus , nog altijd niets ontvangen
Kris

Metpetergaathetbeter

Bij mij was de postbode vrij  om naast facturen ook de MSM achter te laten, vlug eens in gekeken moest nog werken, inderdaad fraaie baan Roeselare,heuvels en bergen aanleggen, wagon in staat van ontbinding  zijn toch wel de artikels die mij het meest liggen ! Wat mij betreft wat er meer zou mogen in zitten zijn die treinsamenstellingen (maar ja is dan alleen interessant voor wie Belgisch of Luxemburgs rijdt)

Groeten Peter ;)