NMBS I-11 rijtuigen van LS Models / Heris

Gestart door nmbssncb, 07 januari 2006, 14:20:34 PM

Jurgen

Dat woord hoort inderdaad niet thuis hier. Het is en blijft een scheldwoord en ik denk zelfs dat je hiervoor een boete kan krijgen als je dit in het openbaar gebruikt.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Break302

Ge zijt nog eene vergeten, de 15 heeft er ook nog voor gehangen !

Jos

jeroen

Bedankt voor de informatie !
Ik zag op de website van ls models dat het stuurstandrijtuig I11 van die SIV lichtborden heeft. Ik heb echter een rijtuig I11 2e klasse van Heris met koersborden ! Is daar een mouw aann aan te passen of laat ik de trein maar zo rijden ?

Jeroen

jeroen

Aja, juist nog eens gekeken op website ls models ; stuurstandrijtuig wel voorzien van ophanging koersborden.
Probleem opgelost...
Jeroen

chef garde

Jeroen, ik heb bij de eerste sneeuw in december 2 filmkes geschoten van de 13 en de I11'en.  E?ntje Oostende-Eupen, andere Eupen-Oostende, ziet er dus ??ntje in duw en ??ntje in trek rijden.  Bij interesse, zend mij dan eens uw emailadres aub ...

MickeyMouse

citaat:
Geplaatst door chef garde

...van de 13 en de I11'en.  E?ntje Oostende-Eupen, andere Eupen-Oostende, ziet er dus ??ntje in duw en ??ntje in trek rijden.  Bij interesse, zend mij dan eens uw emailadres aub ...



Chef...Ben daar eigenlijk ook wel in ge?nteresseerd...

Geert

Peter

Hopelijk zit er in de nieuwe I11 stuurwagen ineens een decoderstekker, zodat je er een funktie decoder kan inpluggen voor de front/sluit verlichting en de (te plaatsen) binnen verlichting.
Met vriendelijke groeten
Peter

jeroen

Hey,

Je mag het gerust doorsturen !
Mijn e-mail adres is :
anckaertjeroen@hotmail.com

Merci, Jeroen