record

Gestart door Huugooke, 20 januari 2013, 10:57:38 AM

Geert

Mogelijk kwaad opzet?

Dit cijfer is net iets hoger dan het hoogste aantal bezoekers op het 3 rail forum....

De beheerders van dit forum kunnen in principe opvragen van waar er zoveel 'zogenaamde' verschillende bezoekers binnen de 15 minuten inloggen onder een ander IP adres en als gast.

In principe is het zelfs mogelijk na te gaan in welke gemeente (en land) deze bezoekers wonen, en zelfs veel meer...

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Metpetergaathetbeter

dat denk ik toch niet ! 't Zou wel erg zijn mocht men zich daar aan schuldig maken ! Misschien moet Luc maar eens uit zijn pijp komen om eens na te gaan of het hier om een vergissing of iets anders gaat !

Groeten Peter ;)

doomslu

Vreemd verschijnsel... dat moeten we eens onderzoeken.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Baureihe 103

Citaat van: dani op 15 mei 2013, 17:11:02 PM
Meeste online vandaag: 447. Meeste online ooit: 447 (Vandaag om 13:43:15)

van 140 naar 447 in 4 maand....    IK heb al mijn fans meegebracht :-) :-) :-) :-)


fans wat zijn dat ;D
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

Bert,

dat zijn mensen die jouw en dat van een ander fraai vinden, geregeld naar zaken die je bouwt komen kijken en dat laten weten dat ze je werk bewonderen  !

Anders alles goed ?

Groeten Peter ;)

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 15 mei 2013, 19:26:21 PM
Vreemd verschijnsel... dat moeten we eens onderzoeken.


@Luc (Maigret)Dooms

Heb je al iets kunnen vinden(achterhalen) wat die climax veroorzaakte ?

Groeten Peter ;)

OlivierV

Snorrie, 't was mijn harem die even op het forum kwam snuisteren...
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Helaas heb ik niet kunnen ontdekken waaraan dit lag.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

patatje70

meestal is een plots hoog aantal bezoekers te wijten aan 1 of andere gebeurtenis.. waardoor veel mensen plots iets "googlen"... en vergeet niet dat de meeste bezoekers zoekrobots zijn dikwijls

doomslu

Citaat van: patatje70 op 26 mei 2013, 11:42:19 AM
meestal is een plots hoog aantal bezoekers te wijten aan 1 of andere gebeurtenis.. waardoor veel mensen plots iets "googlen"... en vergeet niet dat de meeste bezoekers zoekrobots zijn dikwijls
Is mogelijk. Helaas kan ik niets zien in de logs van het forum. Daar wordt enkele een teller bijgehouden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *