Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

appartement

Gestart door Dirky, 19 januari 2013, 21:39:18 PM

Dirky

Ook nekeer een strakke gevel gemaakt... ligt me niet echt!


Gerolf

Voor mij is zoiets ook te kaal, maar het past wel in een tijdperk, hé  ;)
Mooi "strak" gedaan  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steven123

Het is en blijft knap gemaakt natuurlijk  ;), mij komt het momenteel wat 'koud' over, beetje gebrek aan leven door de grote beton oppervlakte waarschijnlijk.  Het zou al veel helpen als er een soort klipop-plant of iets dergelijks zou omhoog groeien denk ik.  Of een warmere kleurtint ofzo?

Maar verder prima  8)
Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

adrievans

Citaat van: Steven123 op 20 januari 2013, 11:31:58 AM
Het is en blijft knap gemaakt natuurlijk  ;), mij komt het momenteel wat 'koud' over, beetje gebrek aan leven door de grote beton oppervlakte waarschijnlijk.
Groeten
Steven


Inderdaad,wat kaal.
Misschien wat horizontale voegen tussen de verdiepingen,Zo`n wand storten ze toch niet in 1 keer.
Adrie
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Havoc

Denk dat het al wat levendiger zou zijn met een "metalen" leuning voor de balkons. Die schietgaten geven een nogal massieve indruk. En met een regenpijp en enkele kabels of schotelantennes krijg je ook direct een andere indruk. Wat bloembakken aan de balkons kunnen ook.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SuSke

Citaat van: adrievans op 20 januari 2013, 13:09:53 PM
Citaat van: Steven123 op 20 januari 2013, 11:31:58 AM
Het is en blijft knap gemaakt natuurlijk  ;), mij komt het momenteel wat 'koud' over, beetje gebrek aan leven door de grote beton oppervlakte waarschijnlijk.
Groeten
Steven


Inderdaad,wat kaal.
Misschien wat horizontale voegen tussen de verdiepingen,Zo`n wand storten ze toch niet in 1 keer.
Adrie
De achterliggende structuur zeker niet, die wordt van verdieping op verdieping gestort. De afwerking van de gevel over isolatie loopt wel door over de verdiepingen. Tenzij je natuurlijk een "oostblok-type" woning wil maken van voor de val van de Berlijnse muur. Nu gelden er zowat overal in Europa stengere regels voor isolatiewaarde en zie je meestal niets meer van de onderliggende dragende structuur.

@Dirky, het blijft toch verrassend wat je blijft te voorschijn toveren. Inderdaad de balkons iets "lichter" maken en wat aankelding maakt van je gevel toch weer iets speciaals.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.