autopech

Gestart door rixke rail, 18 januari 2013, 22:56:04 PM

rixke rail

Een chemicus, een elektrotechnicus en een systeembeheerder rijden samen naar het werk en hebben een panne.
De auto start niet meer.
De chemicus : "Mogelijk hebben we geen brandstof meer."
De elektrotechnicus : "Misschien is er een probleem met de bedrading ... "
De systeembeheerder : " Als we nu eens zouden uitstappen en dan weer instappen, misschien doet ie het dan weer"
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

conducteur

ik vind hem toch beter als de systeembeheerder zegt: als we nu alle vensters toe doen, vervolgens de auto afsluiten,  uitstappen, terug instappen, auto aanzetten en de windows weer openzetten...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

argilla

doet me denken aan de cursus windows 98 in het West-Vlaams . Hilarisch en legendarisch.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

vanmiegroet

Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

conducteur

Inderdaad ja, als je dat niet kent, kijk er goed naar! Een van de beste programma's volgens mij die ik ken.
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

vanmiegroet

@ conducteur, tja alles kan beter
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

fnmdevil

Je kan ermee lachen, alle vensters toe doen. Ik ben eens op vakantie geweest naar Kenia, we werden daar samen met nog een aantal andere mensen opgehaald door een minibusje. Vermits we juist uit een klein model vliegtuig kwamen zonder de nodige airco, draaiden we de vensters in het busje naar beneden.
Toen de chauffeur het busje wou starten was er geen beweging in te krijgen, zelfs na ettelijke malen te proberen. Na een dikke vijf minuten van proberen vroeg de chauffeur in gebroken Engels "please close windows?" We vonden het al een beetje raar, ramen met een ouderwets draaimechanisme, wat had dat te maken met startproblemen, maar we deden wat er gevraagd werd. En wonder boven wonder, de ramen waren gesloten en de motor van de minibus startte meteen! :o

Gerolf

Luc, in dat busje zat misschien een aangepaste startbeveiliging:
In Kenia rondrijden met open ramen is misschien niet zo veilig (gevaarlijk loslopend wild)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

Citaat van: Gerolf op 21 januari 2013, 10:07:54 AM
Luc, in dat busje zat misschien een aangepaste startbeveiliging:
In Kenia rondrijden met open ramen is misschien niet zo veilig (gevaarlijk loslopend wild)

Loslopend wild is dat geen programma donderdag avond op de VRT  Gerolf ??? ;D ;D ;)
 
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Citaat van: argilla op 21 januari 2013, 11:38:42 AM
Citaat van: Gerolf op 21 januari 2013, 10:07:54 AM
Luc, in dat busje zat misschien een aangepaste startbeveiliging:
In Kenia rondrijden met open ramen is misschien niet zo veilig (gevaarlijk loslopend wild)

Loslopend wild is dat geen programma donderdag avond op de VRT  Gerolf ??? ;D ;D ;)



Jep! Net als bij "Tegen de sterren op" op VTM zitten er goeie sketches tussen, maar om echt naar die programma's te kijken, daar zijn ze toch niet goed genoeg voor vind ik.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.