Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 121 Z21 digitale centrale Roco/Fleischmann

Gestart door PeterVG, 18 januari 2013, 10:47:30 AM

argilla

ik volg dit op . En heb vertrouwen in de toekomst .
Maar wil niet zoals sommigen direct alles afkraken omdat het niet in hun kraam past. Negatief zijn kan iedereen . Een prachtig stukje technologie ( weleens waar in de kinder schoenen maar alles komt goed). En nu er weer schot komt in de zaak zoals Luc aanhaalde....komt goed.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Flanders_JS

Er zijn nu 2 versie op de site: een beginners z21 en een expert Z21 (ja grote Z)?
 

INFO

Op www.z21.eu staat een update 1.20 waarin de koppeling met Loconet intern en extern is opgelost. Het is nu te gebruiken als volwaardige Loconet centrale inclusief de aaifoon.
Alleen de waarheid ligt in het midden.

hapkin

En is er er nog nieuws van deze centrale.
Wie heeft ze, werkt ze goed... enfin alle info is welkom  8)


Serge_De_Mas

We zijn ondertussen 2022. Ik ben even op de website www.z21.eu gaan kijken en de Z21 lijkt mij nu volwassen te zijn. Zijn er modelbouwers die de Z21 gebruiken en wat zijn hun bevindingen?

ramdani

ik heb een z21start, is vrijgeschakeld en gebruik ik voor mijn 3-railbaan met Digikeijs decoders en opto-terugmelding;
besturen doe ik via iTrain, en voor het testrijden gebruik ik de oude app;
de centrale doet wat ze moet doen;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

Ronald

Michel, voorgaande opmerkingen zijn allemaal bevindingen van 2013 toen de z21 nog maar net uit was.... we zijn nu 9 jaar verder en de centrale is nu helemaal uitgerijpt ;)

Michael

Citaat van: Ronald op 01 maart 2022, 10:23:41 AM
Michel, voorgaande opmerkingen zijn allemaal bevindingen van 2013 toen de z21 nog maar net uit was.... we zijn nu 9 jaar verder en de centrale is nu helemaal uitgerijpt ;)

Ronald het is Serge die de vraag stelt en Michel die antwoord. Rustig lezen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Ronald


Michael

Citaat van: Ronald op 02 maart 2022, 15:36:10 PM
Jij bent de nieuwe moderator hier?

Is er wat op tegen dat ik je daar op wijs, zonder dat ik moderator ben?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154