Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Berichten verwijderen onmogelijk maken ?

Gestart door Ludwig, 15 januari 2013, 12:40:04 PM

argilla

Citaat van: Klaas Zondervan op 17 januari 2013, 10:00:00 AM
Citaat van: argilla op 17 januari 2013, 09:42:55 AM
...dat een forumlid kan eisen dat zijn/haar berichten gewist worden bij het uitspreken van een verbanning...
Iemand kan dat wel eisen, maar ik betwijfel ten zeerste of het forumbeheer verplicht is die eis in te willigen. Dat zou de omgekeerde wereld zijn. Iemand maakt er een puinzooi van, en zou dan ook nog eisen kunnen stellen? Wat mij betreft heeft hij zijn rechten verspeeld.

Het draadje waar deze discussie om begonnen is, is in ieder geval onbegrijpelijk geworden, en kan naar mijn mening het beste in het onvindbaar archief worden gedumpt.


Klaas jongen dat is iet dat ik laat voor U. Verder laat ik het hierbij omdat het stilaan een welles nietes spelletje wordt tussen Noord en Zuid. En daar heb ik geen zin in.  :( ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Citaat van: bossie op 17 januari 2013, 10:10:23 AM

Ik ben alleen voorstander van het blokkeren van de verwijdering.

Citaat van: Gerolf op 17 januari 2013, 09:59:07 AM
We zijn er intussen wel uit met de admins dat we het beter zo laten, en dat veranderingen aan bijdragen blijven toegestaan
een heel goede zaak.

Goed dat je dat duidelijk maakt  :)

Dit draadje ging immers daarover: wel of niet toestaan dat posts veranderd worden.
Door die optie heeft er iemand zijn posts kunnen veranderen door "leegte", maar dat gebeurd gelukkig uitzonderlijk

Ik denk trouwens dat als we dat ook zouden blokkeren, kwaadwilligen wel op een andere manier gaan klooien.
Er zijn nog mogelijkheden om dat te doen, en nee - ik ga niemand op ideeën brengen  :-X

Met al dat "juridische welles-nietes" is mijn oproep meteen op de vorige pagina gesukkeld. Daarom ben ik zo vrij hem even te herhalen:
Citaat van: Gerolf op 17 januari 2013, 09:59:07 AMMag ik hierbij toch een oproep doen? We zijn als admin immers niet constant on-line
(allemaal werkende mensen die ook nog wel eens willen modelbouwen en een privèleven hebben en ...)
- Zorg er mee voor dat mensen niet gefrustreerd worden en gekke dingen doen: Als iemand te zeer onder vuur ligt, bescherm hem dan mee
- Als je merkt dat het écht fout gaat, gebruik dan de "meld dit bericht"-knop (zie rechtsonder): alle admins krijgen dan een mailtje, en we kunnen sneller reageren.
Dank bij voorbaat
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

misschien moet daar nog eens over gedacht worden over blokkeren verwijderen !b ::)

anderzijds dat je maar een bep. hoeveelheid in één dag kunt verwijderen !  ???

Groeten Peter ;)

Klaas Zondervan

Ik ga er ook maar mee stoppen. Ik heb mijn punt gemaakt, en daar neem ik niets van terug. Valt ook weinig meer aan toe te voegen. Jammer voor wie het niet met me eens is.

Doornroosje

Citaat van: argilla op 16 januari 2013, 14:28:10 PM
Bannen........uitsluiten....sanctioneren.......goe bezig mannen. >:(

Sensibiliseren ..... schouderklopjes ..... aanmoedigen ...... verantwoordelijkheidszin aanspreken.

OMC

Ik denk dat er in dit topic van reeds 6 bladzijden genoeg voer voor discussie en reflectie is neergeschreven, eigenlijk dient er niks aan het forum te veranderen/toegevoegd te worden om zulke dingen in de toekomst te vermijden. Zij die op de topics reageren (in feit wij allemaal dus) moeten er zelf voor zorgen dat het hier aangenaam blijft, vergeet niet dat in een gesprek 1 woord via internet volledig anders kan geïnterpreteerd worden dan wanneer diezelfde persoon vlak voor je staat in een gesprek. Gebrek aan visuele elementen dus.

Soms de zaken met een korreltje zout nemen en/of relativeren kan absoluut geen kwaad  ;)
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Jurgen

En heeft iemand nu al eens contact opgenomen met Trainman? Zoals ik eerder al zei, iedereen verdient een tweede kans, maar alleen de admins kunnen die kans geven. Als Trainman zijn fout ingezien heeft, dan mag hij van mij gerust terug op het forum komen.



Trouwens, dit is een perfect draadje om aan te tonen dat als er een wijziging zou kunnen plaatsvinden op dit forum, dat er meteen mensen zijn die dit niet willen en dat uiteindelijk alles bij het oude blijft. Zes pagina's aan discussies voor niets dus!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ERVIN

Ja Jurgen , er is reeds contact geweest met Trainman.
En ja , iedereen verdient een tweede kans , maar die moet men dan wel zelf grijpen hé , het is niet de bedoeling dat wij ( admins) hem terug met zijn handje vastnemen en hem terug naar hier brengen.  ???

Jurgen

Klopt Erwin, maar alleen jullie kunnen de ban ongedaan maken. Zo bedoel ik het.
Als hij zelf niet reageert op jullie mails, dan is dat uiteraard zijn probleem.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Gerolf

Citaat van: Jurgen op 17 januari 2013, 13:43:13 PM
Trouwens, dit is een perfect draadje om aan te tonen dat als er een wijziging zou kunnen plaatsvinden op dit forum, dat er meteen mensen zijn die dit niet willen en dat uiteindelijk alles bij het oude blijft. Zes pagina's aan discussies voor niets dus!

Ik zou deze discussie zeker niet zinloos noemen. Hier is goed van gedachten gewisseld (soms offtopic, maar dat is onvermijdelijk)
Voor mij is het gesprek even waardevol als het resultaat.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw