Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Ontraxs 2013

Gestart door martintje, 13 januari 2013, 20:54:54 PM

Martin Welberg

Niet alleen op OntraX maar ook op bv Mechelen heb je toffe filmpjes gemaakt en gedeeld. Dank hiervoor Dirk !

janjozef

zeker en vast verdiend evan

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Decapod

Het forum was bijzonder sterk vertegenwoordigd: Evan, Rik, Ronald, ... en wat mij betreft waren het ook de beste banen, La Valise en The Cornmill uitgezonderd. Om het met Stihl te zeggen: Sjterk Werk!

Fijne setting, leuke babbels gehad, fijn om wat mensen van het forum live te ontmoeten! Alleen jammer - en met alle respect van diegenen die zulke mooie foto's voor ons maken - van de fotografen die af en toe probeerden hun telelens in mijn neus te boren of die het nodig vonden om liefst boven een baan te gaan hangen. Als ik er met een baantje stond ... mijn zenuwen zouden het begeven.

Ik kijk al uit naar de volgende beurs!

NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

evan

Heren,

Nogmaals bedankt voor de reacties  ;)

Dirk,

Knappe filmpjes!

Nu op naar het volgende project ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Thomas, ik heb meegemaakt dat een kerel z'n kop in de bak stak om de baan te bekijken....... gelukkig bleef alles heel maar mijn blik was voldoende om hem door te laten lopen..... hartslag was trouwens behoorlijk opgelopen omdat hij bijna een zooi details van de baan sleurde ;)

evan

Bij Lauscha gebruikte iemand een bovenleidingspaal als steun voor fototoestel en bleef hangen met de handen aan m'n draden.

Straffe kost, maar dat is nu het risico van expo's... ???

Grts
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Decapod

Horror, vind ik dat. Ik moet er niet aan denken. Stel je voor dat er een model waar je ettelijk maanden, misschien zelfs jaren aan hebt zitten bouwen tegen de grond kwakt ... . Ik denk dat ik niet zou instaan voor de gevolgen (en 't schijnt dat ik thans een brave mens ben  ::) )
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Durango

Ook bij mij werden camara's letterlijk over de bomen gestoken om de FW190, die god verscholen in de bossen stond te kunnen vangen op een foto. Het kon ook zoals Dirk hem op film heeft gevangen. Een beetje aan de zijkant en je kon hem zo fotografen of filmen. Een van de bomen is toch een groot gedeelte van zijn blaadjes kwijt geraakt. Overigens had ik een koord geregeld daar mijn baantje bijna van het perron werd afgeduwd. Verder is er niks gesloopt gelukkig en ik denk dat dit een bepaald risico is wat we voor lief moeten nemen.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

D_Loc

Bedankt voor de complimenten voor de filmpjes maar de echte kunstenaars blijven toch echt de bouwers van de banen  ;)
Ik heb nagenoeg de volle 7 uur gebruikt (10:15 tot 17:00) en het is me in die tijd niet gelukt om alles op de film te krijgen.
Waar ik wel van baal is dat ik de Rittnerbahn helemaal heb gemist
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Steven123

Citaat van: D_Loc op 13 maart 2013, 20:45:32 PM
... Ik heb nagenoeg de volle 7 uur gebruikt (10:15 tot 17:00) en het is me in die tijd niet gelukt om alles op de film te krijgen...

Bedankt voor het filmen Dirk, 
ik ben er niet geraakt dus via uw website heb ik toch de aanwezige banen in beweging kunnen zien  ;)
Zit weer heel wat mooi werk tussen!

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

evan

Een filmpje van Ontraxs door het museum zelf zoals traditie

https://www.youtube.com/watch?v=a7xc28-eplk

8)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steven123

Citaat van: evan op 15 maart 2013, 16:09:58 PM
Een filmpje van Ontraxs door het museum zelf zoals traditie
https://www.youtube.com/watch?v=a7xc28-eplk

Mooie afsluiter  ;)   
En dikke proficiat  :D
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

evan

Voor zij die pools verstaan ;D

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_wmrDzF17LQ#!

De beelden zijn natuurlijk universeel he ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

niko

Evan proficiat met je wel verdiende prijs.

mvg Niko
mvg Niko