Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ontraxs 2013

Gestart door martintje, 13 januari 2013, 20:54:54 PM

Decapod

Vreemd. Ik lees net in de laatste Railway Modeller dat Mick Simpson's Wansbeck Road naar Ontraxs komt, maar kan 'm nergens in de deelnemersljsten vinden. Dan toch niet?

Jammer, is een mooi voorbeeld van een FineScale N-baan (2mm).
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

Ronald

Nou, die info klopt niet..... staat er echt OntraXS in dat artikel? Kun je daar eens een foto van maken en laten zien?

Decapod

NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

martintje

Mvg Marty

Ronald


LokSound

voor de 5de keer..; met plezier aanwezig.
De sfeer... dat valt niet te beschrijven... je moet er geweest zijn.
Kom de nieuwigheden van ESU alvast maar bewonderen!

Patrick

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald


Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )


martintje

Mvg Marty

janjozef

Allee we zullen volgend weekend zien

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Val-Rikard

De sporen zijn opgepoetst, het stof is verwijderd, nog even kijken of ik wat extra kan doen... De datum van vertrek komt dichterbij, nu donderdag alles inladen om diezelfde avond alles op te zetten op de beurs. Ik heb mijn baanverlichting moeten aanpassen omdat ik tot voor kort een grote platte led lamp kon gebruiken in plaats van TL buizen. Dit was de ideale lamp hiervoor, maar de prijs lag mij te hoog om er zo één aan te schaffen. De lamp was ongeveer 1.50cm lang, 30cm breed en 1cm dik. Het vervangt de klassieke TL lichtbak die ze normaal inbouwen voor kantoor. Nu zitten er 3 TL lampen in ter vervanging. Ik denk van er ooit een dag en nacht cyclus van te maken, maar daar heb ik geen kaas van geheten. Ik heb alles wel zo gebouwd dat het verlichten van de gebouwen nog kan. Het aanbrengen van lampen in de lichtmasten op het emplacement is een ander paar mouwen. Een ander punt zijn de draden die tussen de lichtmasten zouden moeten hangen. Om mooi te zijn zouden deze zeker niet te dik mogen zijn, lichtjes doorhangen, en sterk genoeg. Mijn gezond verstand zegt mij van geen draden te hangen. Ze werken als een spinnenweb, het is een kwestie van tijd voor je er blijft in blijft hangen. Ik hoop veel Belgen te zien ginder in het verre Nederland, kwestie van ons land goed te vertegenwoordigen. Guy en Luc zullen er alvast zijn, zo zie ik. Ik ben benieuwd, het is de eerste keer dat ik naar Ontrax ga, zowel als bezoeker als deelnemer. Tot in Nederland !   

Ronald

We zijn benieuwd Rik, het gaat helemaal goed komen :)

Decapod

Wie gaat er eigenlijk allemaal als bezoeker?
Ik zal er zaterdag zijn.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.