Ontraxs 2013

Gestart door martintje, 13 januari 2013, 20:54:54 PM

Kautenbach

Evan, (E)van harte !!!!  8) 8) 8) 8) toppie hoor (als ik goed geinformeerd ben, ff gecheckt bij beneluxspoor)

Erg mooie expo weer en een terechte winnaar, alhoewel ik moet zeggen dat Val Rikard toch ook prachtig mooi eruit zag, net als die baan ernaast, russchich smalspoor?

Ronald

Award:

High Line, Evan Daes

Gedeelde 2e plaats:
- La Valise
- De Kempen

OntraXS Rail Rooky Award: Digitale DemoPendel baan van Karst Drenth.

Pol

Een terechte winnaar! En nummer twee had ik ook al gedeeltelijk voorspeld!  :)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Steam.N

Van harte proficiat, Evan !!!
Terechte winnaar !
Als je eens in de buurt komt: de broebels zullen koel staan  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Michael

And the winner is....




Evan en Erik, proficiat mannen, laat de champagne smaken, wij drinken er samen later nog een lekker pintje op.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Metpetergaathetbeter

weeral eens de mooiste, proficiat !

Groeten Peter ;)

Gerolf

Knap, Evan  8) Gefeliciteerd  :D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

meester Jan

namens de MSG valkenswaard een welgemeend proficiat voor de makers van High Line met hun OntraXS! 2013 award. Ik heb met verwondering staan te kijken naar jullie baan en kan me helemaal vinden in de spreuk die Evan en Erik voeren. Het is overigens best wel leuk om dan te constateren, dat een baan uit het drukke New York contrasteert met een baan over de rustige (Belgische en Nederlandse) Kempen, die op de 2e plaats eindigde (samen met La Valise)
Ik zelf was er met een rangeerbaantje, waarmee ik toch meer dan 80 kinderen heb vermaakt. Zij kregen een schoon rangeerdiploma na afloop.  :)

Op 24 maart kan men onze banen zien tijdens koopzondag in Valkenswaard: De Kempen, veldhoven 1935 en BA Bodil.

Durango

Evan, Ik had niet anders verwacht. In het echt zien was een belevenis. Schitterend stukje werk van Erik en jou.
Petje af.
Nou de rest van New York er nog bij en je hebt een super thema. ;D ;D

Overigens kwam er bij mijn baantje een blik van herkenning. Paulogic leuk je ontmoet en de hand geschud te hebben op vrijdag.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

celtjan

Zondag enorm genoten van het aanbod met zéér hoge kwaliteit, op een unieke locatie.
Meer dan de moeite om de verre afstand voor een dagje te overbruggen.
M'n gelukwensen aan de vrijwilligers, organisatoren & bouwers!

Gr,
Jan

René

Een aantal foto's van Ontraxs staan alvast hier: http://www.flickr.com/photos/renez/
Later volgen er nog meer
René Wolf

Bekijk het breed, spoor smal
www.wolfscreek.nl

D_Loc

Ik heb inmiddels alle filmpjes online staan en heb deze in een afspeellijst (klik) geplaatst.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Ronald

Dirk, ik wil je hierbij namens mijzelf bedanken voor je geweldige filmpje van onze baan, maar ik denk ook voor elke deelnemer te spreken waarvan je de afgelopen jaren de baan zo mooi gefilmd hebt.

Grote Klasse!!  :) :)

Durango

Dirk, Ik zie dit nu pas.
Heel erg bedankt voor het filmpje van mijn baantje. ;D Ik sluit me verder bij Ronald zijn commentaar aan.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )