Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Ontraxs 2013

Gestart door martintje, 13 januari 2013, 20:54:54 PM

Ronald

Oh, dan is het prima  ;) Hij zal zich prima vermaken denk ik :)

Pol

De zoon moet zaterdag naar een verjaardagsfeestje. Hij heeft er heeeeeeel goed over moeten nadenken, maar heeft uiteindelijk toch voor het feestje gekozen. 'k Zal dus alleen moeten gaan, maar dan kan ik vrijdag gaan wegens een dagje verlof op school.
Hopelijk is het dan meteen een beetje minder druk!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

janjozef

Ok ik kom morgen, maar ik vind nergens de openingsuren kwestie van iets te kunnen zeggen wanneer ik thuis ben.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Pol

Van 10:00 tot 17:00  ;)
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Dirky

Voor mij dit keer geen Ontraxs... Al een 7-tal weken gezwollen voeten die me niet toelaten te stappen  :(
Jammer...

evan

Beterschap Dirky!

Hier zitten we goed op hotel en Lauscha en The highline staan klaar.

Ik heb nog maar een kleine blik geworpen op de andere banen, maar er zijn er weer leuke bij. 

Sefens gaan slapen om toch wat fris en monter te wezen.

Grts
E
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Ronald

Onze baan staat in ieder geval al mooi:





Voor wie komt; wij zij er in de loop van vanmiddag en zondagmiddag ;)

modelbaanHO

Vandaag geweest en zoals verwacht mooie modelbanen en baantjes in een sfeervol decor.
Een heleboel bekenden gezien en een praatje gemaakt.

Als ik heel eerlijk moet zijn vond ik deze editie toch iets minder dan alle vorige. Niet wat de kwaliteit van het tentoongestelde materiaal betreft, maar wel het aantal baantjes. Gewoonlijk moeten ze mij bij het sluitingsuur buitenkeren, nu was ik al om 3 uur uitgekeken en ben naar huis gereden.

Ik probeer vanavond nog de foto's die ik heb genomen on-line te plaatsen.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Michael

Ontraxs 2013, weer heel veel moois gezien, leuke dag gehad en hierbij nog wat foto's.
https://picasaweb.google.com/debraekeleer6/Ontraxs2013
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Steam.N

Thanks, Michaël
Mooie foto's.   

Uiteindelijk ben ik er vandaag zelf ook geraakt.
Minder banen dan vorige jaren, dacht ik, maar ze zijn mooier, beter afgewerkt.
Het was zeker de moeite.
Zeker Evan's banen HighLine en Laucha. Mooi, en een drukte van jewelste.

En tof wederzien van enkele forumleden!
Leuke dag!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Morgenochtend voor openingstijd zullen wij er zijn. En dan net als vorig
jaar genieten van al het moois wat de deelnemers hebben gecreëerd.
Mvh. Steef

Pol

Een impressie:

















































Hoewel ik de indruk heb dat OntraXs de laatste jaren eerder kleiner wordt dan groter, blijft het voor mij toch een topper van formaat! 'k Heb weer heel wat ideetjes opgedaan en tips gekregen. En de kwaliteit van de banen blijft super.

Wie nog niet geweest is ... vertrek morgen of overmorgen heel vroeg want toen ik vandaag om 9:40 aankwam was de parking al volzet!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

modelbaanHO

Klik op de volgende link om de foto's te bekijken die ik heb genomen

http://fotos.modelbaanho.be/#20.0
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

evan

Goede morgen,

Leuke fotos!

Hier worden we dadelijk als deelnemer met de bus van het hotel weer naar het museum gebracht.  Dan met zn allen ontbijten en dan volgt er weer een boeiende expodag.

Knap hoe de organisatie hier werkt en de modelbouwers en standhouders bij elkaar gebrcht worden.

Bovendien is het telkens leuk velen onder de forumleden weer te zien en te ontmoeten.

Kortom super weekend en vandaag ga ik zelf ns rondneuzen tussen de fraaie banen met mn camera. :)

Tot later ;)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Michael

Komt hier de uitslag van Ontraxs!?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154