Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Nürnberger spielwarenmesse

Gestart door Peter, 11 januari 2013, 16:55:22 PM

mark7758

En wat denkt gij dat ik ben dan.??? Ja ik ben ook maar het hulpje van de grote BAAS.  (Hij is eigenaar niet ik.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tsjoektsjoek

Mark, wat voor demo's geven die dames ?
de sport verloedert
modelspoor verbroedert

mark7758

Demo bij Preiser. Hoe de dames een nieuw poppetje voorstellen. En een andere persoon. (Niet intressant mannelijk) maakt er dan een klei poppetje van. (Van Strand mode tot van alles en nog wat.) Erg leuk om te zien. Meestal is het licht daar ook schitterend van de fotograven.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

wisselstromer

vorig jaar was het braziliaanse dans  ;D
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Jurgen

Stonden die dames daar ook al toen men met naakte Preisertjes begon?  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

mark7758

Misschien was die sessie's s'avonds laat voor speciale gasten. (Ik mocht toen niet mee.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

marc goovaerts

De oorspronkelijke vraag was dus wat er zoal aan nieuwigheden op modelspoorgebied te vinden was...  ::)

ERVIN

Ik denk dat 2013 een heel vruchtbaar jaar gaat worden Marc , als ik al de nieuwigheden bekijk die eve ( Erik) hier dagelijks laat zien , dan ziet het er erg goed uit , althans toch voor mij persoonlijk , maar laat ons even afwachten wat de collega's ter plaatse kunnen laten zien hé.  ;)

doomslu

Wij gaan tijdig slapen (voorbeeldig hé  8) ), zodat we morgen voor de deur staan als het opengaat.
Als ik even heel persoonlijk mag spreken dan zijn de verwachtingen erg klein.
Wat al getoond is in de folders is allemaal herkauwd en ik verwacht geen verrassingen.
Mijne portemonnée zal blij zal dat er niks bijkomt en als alles wat ons beloofd is voor dit jaar uitkomt, zal hij misschien zelfs in ademnood komen!  :o

Doch wie weet, misschien worden we wel eens positief verrast?  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

volgens dat verslag ben je blijkbaar naar het cremarorium geweest ! :o :-\
groeten Peter ;)

marc goovaerts

Bedankt Luc,

Na wat geleuter hier over het andere geslacht ter plaatse, eindelijk ook de modellen.
En zelfs (beperkt) Belgisch N-nieuws.

Hoewel,

Bovenaan vind ik 'Fleischmann N - Set van 3 NMBS Eurofima's' en 'Fleischmann N - Bierwagon Wielemans'.
Beide met de bekende N-koppeling.

Veel dieper, onder 'Fleischmann': 'Geen Belgische nieuwigheden.'
Met een foto van dezelfde Wielemans-wagen, maar deze keer met HO-koppelingen.

Alors: ????

Jurgen

Citaat van: marc goovaerts op 30 januari 2013, 16:31:13 PM
Hoewel,

Bovenaan vind ik 'Fleischmann N - Set van 3 NMBS Eurofima's' en 'Fleischmann N - Bierwagon Wielemans'.
Beide met de bekende N-koppeling.

Veel dieper, onder 'Fleischmann': 'Geen Belgische nieuwigheden.'
Met een foto van dezelfde Wielemans-wagen, maar deze keer met HO-koppelingen.


Alors: ????


Dat is dan ook nieuws van vorig jaar.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marc goovaerts