Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

ruilbeurs ATA

Gestart door fredvervoort, 05 januari 2013, 17:57:34 PM

fredvervoort

Ruilbeurs, organisatie ATA (Antwerp Train Association vzw) * Fort van Merksem, Fortbaan 100 te 2170 Merksem * van 09.00 tot 13.00 uur * Info en inschrijving fredvervoort@skynet.be of 03/644 05 54

Gerolf

... en nu de datum nog ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Citeeren nu de datum nog

Ja, dat zou handig zijn. ;D
Met vriendelijke groeten
Peter

Steven123

Volgens http://www.ata-train.be/   (op "ruilbeurs" klikken),   
zondag 24 februari 2013
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

Metpetergaathetbeter

is deze ruilbeurs in jullie lokaal of andre locatie ?

groeten Peter ;)

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 05 januari 2013, 18:48:44 PM
is deze ruilbeurs in jullie lokaal of andre locatie ?

groeten Peter ;)
Fort van Merksem zoals aangegeven in 1ste post  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Peter

Iemand aanwezig zondag in Merksem??
Mijn vrouwtje en ik wel.
Met vriendelijke groeten
Peter

SuSke

Verhuistijd voor MTD - geen beurs dus.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Binco

ja aanwezig,
mee achter de stand van Mobov!

;)

railman56

ik hoop ook af te zakken naar merksem met boodschappenlijstje
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Peter

Het was er gezellig druk.
Guido Olearts had weer een hele hoop met plastiek zakken met 53 en 29 modellen gereed staan. (ook een paar drie-rail 53 ers)

Paul (ctraxx) had zijn eerste (bijna klare) produktie model bij van de Vlaamse hoeve (praaaachtiiiiiig)

Voor het eerst (bij mijn weten) was die electronica firma van Merksem op de beurs (heb dus redelijk wat kleinigheden kunnen kopen)

Ook gekocht een nieuwe Uhlenbrock transfo  ter vervanging van mijn defekte Roco transfo, zittende figuurtjes van Preiser (voor in de rijtuigen) en straatverlichting van Goover models (ong. 13 euro voor een tiental??) prachtige straatlantaarns (met LED's)

Met vriendelijke groeten
Peter

janjozef

Was er om 9 uur deze morgen, alle verkopers begonnen toen pas op te stellen, ben met evenveel geld naar huis gegaan als ik was gekomen. Veel was er dus niet te zien.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

eric

Dat wit spul buiten zal er wel voor iets tussen gezeten hebben zeker. Normaal staan ze er al om 7 uur om uit te pakken.

railman56

inderdaad minder dan gewoonlijk. enkele tafels leeg waarschijnlijk door het slechte weer. helaas niets gevonden van mijn boodschappenlijstje maar wel (zoals peter reeds aanhaalde) een zeer mooi model van een hoeve gezien en er komt nog meer  ;) ;) ;)
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn