klachten bedeling MSM

Gestart door Metpetergaathetbeter, 02 januari 2013, 11:05:26 AM

Metpetergaathetbeter

nieuwe draadje geopend om het draadje over de nieuwe MSM niet steeds te vervuilen met ontevreden reacties van en over de bedeling (te late,niet ontvangen of beschadigde ex)  !

Groeten Peter ;)

PS     Ook vandaag is de postbode gepasseerd zonder de MSM in mijn brievenbus te deponeren !  :( Misschien morgen ; een week na verschijnen ? Eigenlijk kan dat toch niet en zou dat eigenlijk niet mogen   ;  andere magazines schijnen daar veel minder problemen te hebben !  >:( 

Misschien moet de uitgeverij toch maar proberen aan de spreekwoordelijke tafel met de post gaan zitten om die problemen te bespreken, je kunt zeggen : " allé voor die ene keer, maar de keren blijven zich steeds te herhalen, binnenkort moet je naar Nederland verhuizen om je tijdschrift eerst te hebben !   ::) ???

Misschien toch maar eens naar andere oplossingen gaan zoeken !  ::)

Groeten Peter

PS  Nog erger is het als je weet dat dit tijdschrift bijna aan mijn achterdeur gedrukt wordt !  ;D


Nighttrain

De mijne blijkt vandaag gearriveerd.
Ik heb echter meerdere verzendingen niet ontvangen (niet-MSM), die reeds lang verzonden zijn (21 december, aub), en die zouden via koerier bezorgd worden.
Ik denk dat het gewoon ligt aan de goesting die bepaalde mensen hebben om in de voorbije periode te moeten gaan werken... :-\
Mvg,

Steven De Baets
aka The Nighttrain

Gerolf

De tijd van het jaar zal er allicht iets mee te maken hebben. Ik heb de mijne ook pas vandaag gehad.

Dergelijke draadjes zijn er in het verleden nog geweest, ik som even wat mogelijkheden op:
- als hij een groter aantal werkdagen te laat is, kan je best eens bellen of mailen met de uitgever
- als het systematisch bij jou te laat is, eens gaan babbelen met de post in je buurt
- systematisch beschadigde exemplaren: ook eens praten met de plaatselijke verdeler

... wie vult aan ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Het lijkt mij ook dat je in deze periode gewoon geduld moet hebben. Mijn MSM was, als hij donderdag had moeten komen, 2 werkdagen "te laat". Maandag lag hij dus pas in de brievenbus.

Ik heb, afgezien van af en toe eens een gebroken rug (waar ik niet van wakker lig!), nog nooit problemen gehad met MSM (of Spoorwegjournaal) en ben dus heel tevreden over de uitgeverij. Ik vraag me dus ook af of dit de eerste keer is dat jij problemen hebt met de levering van je magazine en zo ja, waarom je dan niet eerst een mailtje gestuurd hebt naar de uitgeverij? Het lijkt me nogal drastisch om omwille van 1 probleem meteen een draadje aan te maken waarin je slechte reclame gaat maken.
Volgens mij zijn er al verschillende mensen die problemen gehad hebben, maar waar alles zo snel mogelijk opgelost werd. Dan kan je toch moeilijk spreken van slechte service. Of heb ik het mis?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

't is al vaker gebeurd !

waarom mag iets niet gezegd worden als het zo is ! 

trouwens MSM maakte reklame dat je steeds eerder je blad zou hebben dan in de winkel, sinds de verschuiving van de uitgiftedatum zijn eigenlijk de problemen begonnen ! mijn inziens is dat het probleem daar je je verschijningsdatum laat op de maand legt, is dat in wezen vragen om problemen ; in december heb je net in die week 2 feestdagen en verder alle Kerst-,Nieuwjaars-en soldencorrespondentie !

Groeten Peter ;)

Jurgen

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 02 januari 2013, 23:23:16 PM
't is al vaker gebeurd !

waarom mag iets niet gezegd worden als het zo is !


Daarom vroeg ik me ook af of het de eerste keer was of niet. Vermits het pas zo is sinds het verschuiven van de verschijningsdatum zou dit pas de tweede keer zijn.

En uiteraard mag je de dingen zeggen zoals ze zijn, maar ik vind dat we tegenwoordig (niet alleen op dit forum) veel te snel iets op internet zwieren als er iets fout gaat ipv naar de betreffende uitgeverij/fabrikant/winkel te mailen/telefoneren/rijden. Dit is een persoonlijke mening en is niet bedoelt als aanval naar jou, hé Peter, want ook ik durf mezelf daar wel eens aan te zondigen.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

die verschuiving van uitgeven is toch al veel langer dan die 2 laatste !

Groeten Peter ;)

OMC

Zou toch eerder in de richting van de Post gaan denken, die service laat hier de laatste maanden ook vaak te wensen over (loonbrief o.a.). De voorbije 2 weken kan je moeilijk gaan vergelijken met andere periodes in het jaar, gezien het grotere aantal enveloppekes dat er verspreidt dienen te worden.
Mvg, John

Info, foto's en video's nog steeds op www.railmedia.be

Metpetergaathetbeter

Inmiddels via Poup Les Bain gearriveeerd, bij die vroegere verschijningsdatum was Kerst en Nieuwjaar, net als 1 mei data die vermeden werden, mogelijks zijn er nog !

De commentaar koop hem in de winkel biedt MSM geen zekerheid om genoeg exemplaren te verkopen om bestaanrecht te hebben vrees ik althans op lange termijn (abbonnee's nemen nu ook MSM die hun minder interesseert ! Ik dacht dat Spoorweg Journaal nog meer dat probleem heeft !

Groeten Peter ;)

PS met het lange wachten lijkt het wel dat hij 2 maal zo interessant is !

bellejt

antwoord van Bpost is dat ze 7 dagen hebben om het tijdschrijft te bezorgen vanaf de datum dat dit bij hun binnenkomt.Hangt dus volledig af van de lokale postbedeling.In Belgie althans.

Gerolf

7 dagen  ;D - ze nemen een ruime marge - waarschijnlijk om de kans op klachten te verminderen  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

eigenlijk bij mij meer dan 7 dagen daar Luc zei dat ze vroeger werden afgeleverd om toch voor Nieuwjaar in de brievenbus afgeleverd te krijgen !

groeten Peter ;)

Gerolf

Misschien bedoelen ze ook werkdagen ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Bij B-Post wort alleen in "werk"dagen gerekend.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.