Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Instappen alstublieft!

Gestart door dieselfreak, 26 december 2012, 18:34:54 PM

dieselfreak

Een heel mooi Kerstgeschenk gekregen van een Mortsels Kerstvrouwtje: het boek "Instappen alstublieft!" Over het dagelijkse leven van een treinbegeleider, maar ook over de geschiedenis van de Belgische spoorwegen in het algemeen. Het is pas uit en het was een complete verrassing voor mij want ik wist helemaal niet over het bestaan van dit boek. Een bewijs dat dames niet alleen nuttig zijn in het huishouden en in de keuken, maar ook in onze hobby!
MC

bollen neus

Marc, geef toe ge kunt ook geen vrouw missen, zeker jonge "sjikskes" of hoe noemde ge ze? :)

dieselfreak

Ik beken Eric, vlees is nu eenmaal zwak èn verleidelijk, zeker bij de Edelslager.
MC

Steven123

Kan je misschien wat vertellen over de inhoud? 
Wat ik me afvraag; is het eerder een leesboek (doorlopend lees-verhaal, beginnen bij pagina 1) of eerder een informatief/documentatie boek (snel opzoeken van bepaalde dingen, technische gegevens / aanzichten,...

Ik veronderstel het eerste, maar ben niet helemaal zeker  :)

Groeten
Steven
Zelfbouw Loc's:      Goedkoop kan (soms) ook

dieselfreak

@ Steven: ik heb nog geen tijd gehad om het boek te lezen maar via deze link kom je meer te weten:

http://www.vanhalewyck.be/boek/instappen-alstublieft

En er staan ook enkele schitterende foto's in die ik nog nooit eerder heb gezien, een aanrader dus!
MC