Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Lijn 41 groeit

Gestart door PeterVG, 25 december 2012, 13:28:02 PM

Michiel

Dit is echt het groots'ste project dat ik hier al heb zien bouwen, met een dergelijke zorg en geduld. En helemaal alleen, dacht ik. Maar dus toch niet. Je laat dochter-lief het grote werk opknappen! Wat doet ze dat goed!  8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

steamdriven

Inderdaad bijna niet te bevatten. Heel knap!
Planning Officer Diensttabel Besturing Brussel en Ex-Jockey Bestuurder HST Brussel Zuid-Vorst IBRU.
LMS Lierse Modelspoorwegen info@liersemodelspoorwegen.be
Saint-Ivar, mijn shelfbaantje in opbouw:
https://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,30414.0.html

Metpetergaathetbeter

kinderarbeid is iets van deze dag hé ? ;D ;)   Tof dat uw dochter nu reeds dezelfde interesses van den pa heeft, hopelijk blijft het ook zo  ;) En die baan wordt steeds indrukwekkender !

Koen

Een fantastisch project om van te genieten. Hopelijk binnenkort eens een opendeurdag  ;).


Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

oebr

ah ja, waarom niet ? zo deden ze't in het echt ook he.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

mahtoska1

Indrukwekkend toch wel!

krisds

Die tip van eerst de schakelaar een stukje af te slijpen, had ik die eerder geweten, zo simpel en geniaal! Succes met de baan, hopelijk kan je snel wat rondrijden, zo blijft de motivatie voor alle team (of familie)leden hoog.

PeterVG

Een opendeurdag zit er wel aan te komen. Een datum heb ik nog niet vastgelegd. Ik zou hem willen laten samenvallen met een opendeurdag bij MSC De Kempen. Als zij een weekend vastleggen dan zien we wel weer verder. We wonen in de buurt dus loont het voor mensen die van verder moeten komen. Intussen heeft mijn dochtertje dit plan opgevangen. Ze was razend enthousiast en heeft de kindjes van haar klas al bijna uitgenodigd. Dus toch maar snel het spoor op het onderdek afwerken dan kunnen ze alvast treintjes kijken op hun oogniveau.
Nore heeft de grensovergang met Luxemburg alvast kleur gegeven want als het van papa moet komen ..... dan duurt het zo lang  ;D





mark7758

Kan ik me al aanmelden?  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

PeterVG

U bent altijd welkom Mark ;)

mark7758

Dank je. (Heb nog wat wagons voor je liggen. :) )
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Floris

boah, wat een hoop taai werk... Ik meen me nog wat te herinneren dat je me ooit iets vroeg van de strekking hoe ik dat project van mij in godsnaam volhield, nou uh, als er iemand blijkbaar weet hoe dat gaat ben jij t geloof ik.  :P

Metpetergaathetbeter

en meteen een fotomodel die toont waar de grens ligt ! ;)

modelbaanHO

Indrukwekkend project dat gestadig groeit (zoals de titel aangeeft) en met veel zorg en professionalisme wordt afgewerkt.
Ik volg dit draadje met veel bewondering.
Een open deur om het met eigen ogen eens te kunnen aanschouwen is zeer aanlokkelijk.
Wanneer de datum uitkomt dan is de kans groot dat ik afkom !
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

B_Modelbouw

De vraag is... welke grens ? Want de vlag geeft geen duidelijkheid...
Nederland (donker blauw) of Luxemburg (licht blauw) 😉
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC