Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Lijn 41 groeit

Gestart door PeterVG, 25 december 2012, 13:28:02 PM

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Durango

Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

efl045

Citaat van: OlivierV op 13 november 2018, 21:24:04 PM
Ik ben met Peter overeengekomen dat ik de plaatjes vanuit de besloten Line 41 groep op feestboek hier zal plaatsen.

Groetjes,
Olivier
Ik snap het wel niet goed, doe jij nu iets dat Peter niet zelf kan doen? Plaats je die foto's op jouw webspace of leg je enkel een link naar feestboek?





just4fun


Michiel

Citaat van: efl045 op 14 november 2018, 11:40:03 AM
...Ik snap het wel niet goed, doe jij nu iets dat Peter niet zelf kan doen? Plaats je die foto's op jouw webspace of leg je enkel een link naar feestboek?
Als je de link bekijkt van de plaatjes die Olivier hier plaatst, dan lijken ze te komen van de CDN van Facebook:
scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

efl045

Wat is hier dan zo 'geweldig' aan?

Michiel

Voor mezelf, gezien ik niet op Facebook kom/kan/mag, is het fijn dat de beelden en bijbehorende tekst hier toch worden gepost. Ik vind dit project de moeite om te blijven volgen. En met Olivier's initiatief is dat mogelijk. Is dit "geweldig"? ... Ik vind van wel, gezien Peter jammer genoeg verkoos om hier geen beelden meer te plaatsen. Maar dit antwoord had je al verwacht, denk ik.  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

efl045

Als Olivier hier de beelden plaatst voor iedereen die daar zelf geen zin in heeft zal hij zijn werk hebben denk ik ;-)

renstimpie

Ik vraag me af wat nu het probleem is....  Peter heeft een keuze gemaakt, die ik respecteer.   Olivier plaatst de foto's voor de non-facebookers...  probleem voor de non-facebookers opgelost.

OlivierV

Ik ben gewoon met Peter overeengekomen dat ik hier de foto's van faceboek doorlink. Simpel toch, voor dit project wil ik dat wel doen omdat het een bijzonder project is door zijn grootte en veel man het spijtig vindt, ook wel wat zat te zagen etc. wel ipv te zagen onderneem ik actie. Ik wil Peter ook nog wel eens uitleggen hoe het moet, moeilijk is het eigenlijk niet.

Zoals Tim schreef dus. ;)

Groetjes en nog veel plezier met de foto's alhier.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

GDE

Wat een prachtige baan in wording . De paradebaan stukken zijn echt om jaloers op te zijn . Mooi werk Peter  ;) en Olivier voor het delen  ;)

PeterVG

U kan vanaf heden weer terecht op flickr voor beeldmateriaal.
Nog 940 beelden te gaan 8)

https://www.flickr.com/photos/166049454@N07/

Wellicht is het beter om deze rubriek te laten eindigen op termijn. Teveel fotos zijn verdwenen.
Als de tijd er rijp voor is start ik een nieuwe rubriek voor lijn 41.
Waarom nu niet denkt U.
Omdat ik in stijl wil starten met een mooi baanplan zodat jullie wat beter kunnen volgen.
Aangezien dit kluwen nu enkel in mijn hoofd zit niet evident om even te tekenen, geduld aub

doomslu

Citaat van: PeterVG op 15 november 2018, 23:09:58 PM
...
Aangezien dit kluwen nu enkel in mijn hoofd zit niet evident om even te tekenen, geduld aub
Na het weekend dan?  ;D ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Kautenbach

...dan pas... ;D ;D ;D

Vol verwachting klopt ons hart.... 8)

PeterVG

Ik denk dat ik de hulp van mijn vader ga inroepen, een landmeter ;D