Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Lijn 41 groeit

Gestart door PeterVG, 25 december 2012, 13:28:02 PM

Koen

@ Peter,

Ik volg dit draadje van in het begin en het fascineert mij hoe je je baan hebt uitgewerkt. Bovendien in een prachtige ruimte waar de meesten onder ons enkel kunnen dromen  ::).
Ik ben benieuwd naar de verdere evolutie. Het ziet er allemaal heel belovend uit. Ik hoop dat je uw voornemens kan waarmaken zodat wij mee kunnen genieten van de (hopelijk) talrijke foto's die je publiceert  :P.

Mvg
Koen

Nooit te oud om te leren

loebaske


Beste wensen Peter, je heb een droom van een in aanbouw mooie baan...toppie

Steam.N

Citaat van: evan op 01 januari 2017, 17:05:40 PM
Peter,  De beste wensen en succes met je plannen en knappe werk!

+1 !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

vyncky

Een gelukkig nieuwjaar! en veel plezier aan L41!

Blij dat je door gaat met dit draadje. Véél te lang geleden dat je wat gepost had  ;)!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

doomslu

Mooi voornemen! Succes er mee.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Dreha


PeterVG

#548
Wasdanaa ? :-\



Wat heeft pappa nu weer gemaakt?
Altijd maar werken in de kelder. Een treinenbaan zegt die dan. Ik zie hier helemaal geen treinen alleen maar hout!

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Geert

Leuk,

duidelijk het begin van een boomhut, maar dat mag de kleine nog niet weter zeker  8)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

PeterVG



Nee een speelhut in de tuin heb ik al. Pappa noemt dit een klimspiraal of zoiets.

Kautenbach

Goed zo, jong geleerd ;D ;D

Beste spiraal Peter,

En die vorige foto,  Michealangelo in de dop he  ;D