Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Lijn 41 groeit

Gestart door PeterVG, 25 december 2012, 13:28:02 PM

just4fun

Nu lees ik dit pas.
Twee dikke duimen omhoog voor een goede afloop gewenst.
Paul


C.B.

Verschrikkelijk nieuws Peter , sinds wij een dochtertje hebben , ben ik ook gevoelig aan zulke zaken.
Sterkte en heel veel beterschap voor jullie dochtertje en hopelijk komt het nog helemaal goed.

Nu is het bij ons ook niet super , mijn vriendin heeft enkele weken terug ook een miskraam gehad , daarom zit ik zelf op dit moment ook niet veel op het forum.  :(
Groetjes.
Claudio.

marc goovaerts

Je zou verdorie van minder... Sterkte allebei !

RD25


Citaat van: PeterVG op 18 april 2015, 18:57:28 PM
Nen hele dikke Merci van ons drietjes aan iedereen van het forum. Vandaag schijnt de zon terug. Ik zit nu bij Nore. Ze kan weer lachen. Heeft zelfs al iets gegeten en gedronken.
Van de dokters kregen we weer hoop. Gisteren gingen ze uit van een kwaadaardige tumor wegens de snelle groei. Vandaag is de groei duidelijk gestopt. Ook andere zaken wijzen niet in de richting van een tumor. Men bewandeld nu eerder de piste van een verdikking in de bloedvaten.
We blijven voorzichtig want verder onderzoek is nodig. Zeker is dat er vanacht 2 mensen rustiger gaan slapen.

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

John Lostcreek

Veel sterkte toegewenst. Goed om te horen dat het weer wat beter gaat
Groeten John

www.lostcreek.nl
Team Mitropa www.teammitropa.nl

PeterVG




Na dag 3 in Gasthuisberg groeit het vertrouwen dat Nore geen kwaadaardige kanker heeft. De symtomen komen niet door en dat zou nu wel echt zo moeten zijn. Integendeel zelfs, de oogbol begint weer terug naar de normale positie te dalen.
De piste dat een verdikking van de aders de oogbol vooruit stuwt lijkt momenteel de juiste piste.
Morgen gaat men met oogartsen overleggen en dan horen we wellicht meer.
Gisteren ging het al wat beter met Nore. Met pijnstillers kwam ze weer tot leven. Ze speelde zelfs haar favoriete duplo tabletspel, uiteraard die met het treintje.
Vandaag hebben we samen Gasthuisberg een beetje verkend. Ze begint weer te eten en te drinken. We moeten er dan wel de krampen bijnemen die haar volop doen huilen van de pijn. Maar goed, we beginnen er gerust in te worden dat ze nog lang onze oogappel kan blijven.

Nu we op het einde van de kinderkankergang een kamertje behuizen realiseren we ons hoe gelukkig we mogen zijn met de ontwikkelingen rond Nores oog. In het kamertje naast ons verblijft sinds gisteren een meisje dat minder geluk heeft. Zij heeft weldegelijk kanker en is daar nu volop voor in behandeling. Als haar ouders naar de toestand van je kindje vragen dan ben je blij dat je goed nieuws kan geven.  Maar anderzijds weet je dat zij minder geluk hebben. Je wenst hen sterkte toe maar toch...
Nee voorlopig ben ik echt nog niet gerust, dat zal ik pas zijn als ze veilig thuis is.

Dankzij jullie steun zijn er in deze donkere en bange dagen enorm veel lichtpuntjes geweest. Dat deed echt enorm deugd.

Graag wil ik vanwege Nore, Christel en mezelf ook Claudio en zijn vrouwtje veel sterkte toewensen.
Zijn verlies kunnen we heel goed begrijpen en we leven dan ook ten zeerste mee.




Metpetergaathetbeter

#441
leuk te horen dat alles schijnbaar de goede weg opgaat, gelukkig maar ! Ooit kwam onze kleinste 1,5 jaar oud ten val en de MUG en een andere ziekenwagen stonden hier voor de deur!

Alles liep gelukkig goed af, maar nog steeds gaat het haar van mijn armen rechtstaan als mij een ziekenwagen passeert al bijna 15 jaar !

Achteraf gezien liep alles goed af, maar als ik verhalen zoals dit van jou en Claudio lees, loop ik daar steeds een tijd je niet goed van, je hoeft je niet schuldig te voelen, blijf schrijven en op die manier schrijf je misschien alle problemen, frustraties, verdriet en diens meer van je af !
Op zo'n momenten begrijp je maar hoe ouders zich dan moeten voelen op momenten dat het schijnbaar tegenzit...
Peter

Chrisrail

#442
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Gerolf

Ik had ook een groot "OEF"-gevoel na je wat meer positieve nieuws  :)
Het slechte alternatief wens je niemand toe
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

evan

Leuk nieuws voor het gezinnetje!  Spoedig herstel toegewenst en dat jullie snel samen van de zon kunnen gaan genieten :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

knibbelknabbel

Leuk om te horen dat het de goeie kant opgaat! :D

Dit nieuws liet me ook niet los, aangezien ik ook 2 kleine pagadders rondlopen heb... Zoiets wil je niet meemaken... Hopelijk binnenkort weer mooie foto's van je baan, maar eerst de kinderen vertroetelen!

PeterVG


Heel goed nieuws uit Geel mensen. De eenzame nachten zijn voorbij. Vrouw en kind zijn weer thuis.
Dochtertje Nore maakt het goed. De ooguitstulping werd veroorzaakt door een bloeding en niet door een tumor.
Niets werd beschadigd en Nore zal er niets aan overhouden. De bloeding ontstond door een aangeboren afwijking van de aders achter het oog. Tijdens het opgroeien van Nore kan dit in de toekomst nog voorkomen. Mocht dit zo zijn dan moeten we snel voor onderzoek naar Leuven. Dit om eventuele beschadigingen te kunnen vaststellen. Eenmaal Nore volwassen is is het gevaar geweken.
Na de voorbije week realiseren we ons pas hoe gelukkig we zijn.


marc goovaerts

Dus gelukkig toch iets wat ze later enkel nog hoeft te weten 'van horen zeggen' !

HYA

Super Peter. Fantastisch als die last van de schouders valt.  8)

doomslu

Het beste nieuws van de dag!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *