Fijn dat het treksysteem in de smaak valt heren.
Evan,
De baan op dit filmpje is niet mijn werk hoor. Het is mijn loc die er zijn eerste 100m als test mocht rijden. Maar het is leuk dat je het filmpje aanhaalt. De bouwer van deze baan heeft immers het wisseltrek systeem ontwikkeld voor deze baan. Er was immers geen budget om alle wissels te voorzien van wisselmotor.

Maar zoals jullie zelf kunnen zien werkt dit handmatig mechanisme perfect.
Deze baan werd trouwens in twee jaar tijd in mekaar geknutseld tot de staat waarin ze in dit filmpje te zien is. Dat wil zeggen volledig technisch in orde om te rijden. Een huzarenstuk als je weet dat de totale lengte van de hoofdlijn 100m bedraagt en de bouwer op zijn eentje werkt.
Nog dit, velen denken dat ze geen plaats hebben voor zulk een baan. Denk dan nog maar eens goed na want door de autos uit de garage te weren en in dubbeldeks te werken kom je al een heel eind zoals het filmpje duidelijk toont.
Wat mijn baan betreft. Ze is duidelijk geïnspireerd op deze. Maar met 2 jaar bouwtijd ga ik niet toekomen. Zelf ben ik niet de snelste bouwer. De verwachting is dat ik 4 jaar nodig zal hebben vooraleer ik mijn traject volledig kan afrijden.