Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

even voorstellen

Gestart door lb99, 24 december 2012, 16:11:58 PM

lb99

he,

ik ben Laurens 13 jaar en man.
Ik heb sinds kort een baan (een starters pakket + wat extra rails)
en ben bezig met het aanleggen van de baan

gr,

railman56

welkom laurens
nieuw in de hobby? hopelijk beleef je er veel plezier aan.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Steam.N

Welkom op dit forum, Laurens.
Veel plezier en succes met de hobby !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Jurgen

Welkom en veel plezier op het forum!
Schiet al je vragen hier maar af, of laat de vorderingen aan je baan maar zien. We zullen allemaal proberen om je zo goed mogelijk verder te helpen.

Kan je alsjeblieft je handtekening wijzigen naar een stilstaand exemplaar? Het is geen regel, maar als we dit allemaal moesten doen zou het een hele kakafonie gaan worden. Om gek van te worden dat scroll-ding!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

lb99

#4
@Jurgen: dat zal ik doen
@railman56: ik ben nieuw in de hobby ja

de vorderingen van mijn baan zijn ook te vinden op: http://modelspoor1.webnode.nl/ (als er vorderingen zijn)

Metpetergaathetbeter

Beste man  ;) lb99,

Leuk je erbij te hebben en alvast welkom hier op het forum!

Bovendien nog leuker iemand van een jongere generatie erbij te hebben en die hebben vaak een andere kijk op het modeltreingebeuren en misschien geef je de oudere ook wel inspiratie !

Mochten er problemen of een tekort aan inspiratie zijn, dan gooi je dat maar hier op het forum en samen vinden we misschien voor jou de beste oplossing !

Groeten Peter ;)

lb99

ja ik ken een paar mensen met een baan maar die zijn inderdaad allemaal ouder.
en ik het zeker zeggen als ik inspiratie nodig heb.

Gerolf

Welkom, Laurens
Altijd tof om iemand van de nieuwe generatie te mogen begroeten.
Veel plezier met onze hobby !

Citaat van: lb99 op 24 december 2012, 16:11:58 PM
ik ben  13 jaar en man.

Had ik - lang geleden - op school bij de Engelse les ook gezegd. Ik kreeg nogal wat tegenwind van de leraar  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

lb99

Citaat van: Gerolf op 24 december 2012, 18:37:48 PM
Had ik - lang geleden - op school bij de Engelse les ook gezegd. Ik kreeg nogal wat tegenwind van de leraar  ;D

haha ;D

Dirky

welkom!

(je breekt hier alle records denk ik... je voorstellen om 16u11 en om 21u45 al 18 berichten geplaatst!) :D

alle gekken op een stokje: Veel succes met de verdere uitbouw van je baan!   ;)




lb99

Ja dankje
(en wat is de prijs XD)

Dirky

lb99, ik ben hier één van de oudjes dus heb ik met het taalgebruik van jongeren vaak moeilijkheden om het te begrijpen...

We proberen dat SMS taalgebruik hier te vermijden omdat niet iedereen het kent. Suc6 is misschien wel een gemakkelijke maar ik heb geen idee wat XD betekent?

lb99

Oke ik zal er rekening mee houden
XD =  ;D