Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 121

Gestart door doomslu, 23 december 2012, 18:43:04 PM

Baureihe 103

Hallo Allemaal,

Weer een mooi blad vol met veel lees en kijk plezier.
Type 29 wat een schoonheid van een loc, mooi verhaal met de nodige historie op de achtergrond.
De praktijk delen zeker die van Emmanuel spreken mij altijd erg aan ook dit keer veel lof.


Medewerkers weer bedankt  :)
Bestaat er een andere hobby.

Metpetergaathetbeter

@ mdvholland,Matthys,

geen erg, ik maakte enkel grapje !

groeten Peter ;)

Michael

Vandaag ook weer geen nummer 121.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Kautenbach

hey Michael,

Blad komt vast de grote rivieren niet goed over, hier nog niets binnen!

Wim

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Kautenbach op 11 januari 2013, 19:28:46 PM
hey Michael,

Blad komt vast de grote rivieren niet goed over, hier nog niets binnen!

Wim

Wim, abonnee ? Dit is zowat 8 tot10 werkdagen ook niet echt reklame voor de posterijen(zowel Bel of Nederl), ik ben er van overtuigd dat de uitgever er niks kan aandoen maar een oplossing dient eigenlijk bij een abonnement gezocht te worden !

Groeten Peter ;)

Michael

In goed overleg met Luc en Wim is het symptoom bestreden, MSM 121 maar in de winkel gekocht, hopelijk gaat het beter met MSM122... 
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

JurgenM

Citaat van: Kautenbach op 11 januari 2013, 19:28:46 PM
hey Michael,

Blad komt vast de grote rivieren niet goed over, hier nog niets binnen!

Wim
Ook beneden de grote rivieren, maar wel over de Belgisch/Nederlandse grens, is er ook vandaag nog geen nr 121 bezorgd... :'(

Groet,
JurgenM

oebr

bijzonder interessante editie vond ik, bij wijze van feedback even vermelden waarom:

- de tip om de Miba moba-praxis 2 te kopen opgevolgd en me niet beklaagd: heel veel praktische info en een goeie update van wat er beschikbaar is om bomen/grasvelden en andere landschapslementen te maken.
- de EAOS van Roco lijkt me een goeie heruitgave maar de prijs is toch wat fors me dunkt (voor zo'n oud gerecycleerd model).
- 2 kleine maar heel fijne baantjes die dernière minute en val-rikard, neem ik graag als voorbeeld.
- ook dat stootblok is wel iets dat me aansprak om stukken redundante rail een nieuw leven te geven. Nog niet uitgeprobeerd, maar als ze mooier worden dan de PECO's dan zijn ze welgekomen.
- die emailborden maak ik liever van foto's, kruidvat-hema-blokker-en co drukken af voor geen geld maar het resultaat is toch veel beter dan wat die printers thuis er van bakken. (mss ben ik aan een nieuwe printer toe, maar toch - ook watervastheid is beter met afdrukken)
- het artikel over de z21 ook graag gelezen, maar ik ga 'm niet kopen ;-)

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Kautenbach

hoi jurgenM,

hier is ie binnen hoor, de Fyra rijdt niet, welke vd 2 is het minst betrouwbaar, de nederlandse post of de Fyra, hahah

nou, wel mooi nummer, vooral de beschrijving van Val Rikard erg boeiend, en Franse banen zijn ook altijd leuk om te lezen ;)
en toch eens verdiepen in het computersysteem van roco, alhoewel een multimaus het ook prima doet

wanneer komt MSM 122 uit?

doomslu

MSM 122 is bijna klaar.  ;D

Komt in de winkel op 1 februari.
Hou vooral de website in het oog over een weekje.
De redactie zal dan in Nürnberg zijn, bezig aan MSM 123...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *