Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 121

Gestart door doomslu, 23 december 2012, 18:43:04 PM

Val-Rikard

Wat je vandaag niet interesseert, kan je morgen interesseren. Zo ben ik al meerdere keren ten rade gegaan in mijn" MSM archief ". Soms kan je de evolutie van sommige interesses niet voorspellen.  ::) ;) :)   

Kautenbach

hier nog niet binnen, maar alleen de verwachting dat ie komt is al top, en deel vd vreugde, en dus meerwaarde ve abbonnement. Ook met Rik eens, ik mis dus ivm toen nog niet hebben ve abbonnement nummer 85 :-[ :-[

Kris, ik snap je kritiek, toch; ik neem het hier toch een klein beetje op voor Guy (die zelfs persoonlijk reageert met de nodige "schrik" over het model), bij een dergelijk model mag je toch enkel topkwaliteit verwachten, ik kan me voorstellen dat deze gebreken bij de standaard test niet aan het daglicht zijn gekomen, enfin,

we wachten nog ff af.

groetjes, wim

argilla

#62
Goed nummer. Wat mijn bijzondere aandacht trok was de nieuwe z21 centrale. Volgens de schrijver kost dit rond de €400 .Conrad is de duurste met €439 toch wel best veel voor zulk een grootte elektronica reus, ondanks de gratis verzending.      MTT shop kost die zelfde nog 361 €. Het naar Duitsland gaan loont.( dagje uit van maken).
Hopelijk zal het nog iets in prijs dalen. Nog spijtig is dat het Nederlands weeral stiefmoederlijk behandelt wordt.  >:(
21 miljoen mensen die Nederlands spreken is meer dan er inwoners zijn in Oostenrijk toch ?

verder goed nummer ik had niet minder verwacht. ;D  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Gerolf

Citaat van: Val-Rikard op 03 januari 2013, 06:18:18 AM
Wat je vandaag niet interesseert, kan je morgen interesseren. Zo ben ik al meerdere keren ten rade gegaan in mijn" MSM archief ". Soms kan je de evolutie van sommige interesses niet voorspellen.  ::) ;) :)   
Helemaal mee eens. Om die reden heb ik héél wat reeksen tijdschriften.
Mij MSM hebben we dan nog een handige opzoekfunctie dankzij Patrick. Kunnen andere tijdschriften (Model Railroader, Railhobby, ...) een puntje aan zuigen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

hier ben ik het ook volledig mee eens, wat je vandaag intresseerd kan morgen afgewerkt zijn, en dan je aan iets nieuws, en vind je hiervoor documentatie in je oude tijdschriften.

Jan 
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

argilla

Citaat van: Gerolf op 03 januari 2013, 13:26:19 PM
Citaat van: Val-Rikard op 03 januari 2013, 06:18:18 AM
Wat je vandaag niet interesseert, kan je morgen interesseren. Zo ben ik al meerdere keren ten rade gegaan in mijn" MSM archief ". Soms kan je de evolutie van sommige interesses niet voorspellen.  ::) ;) :)   
Helemaal mee eens. Om die reden heb ik héél wat reeksen tijdschriften.
Mij MSM hebben we dan nog een handige opzoekfunctie dankzij Patrick. Kunnen andere tijdschriften (Model Railroader, Railhobby, ...) een puntje aan zuigen  ;)


helemaal met je eens Gerolf.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

Citaat van: Gerolf op 03 januari 2013, 13:26:19 PM
Citaat van: Val-Rikard op 03 januari 2013, 06:18:18 AM
Wat je vandaag niet interesseert, kan je morgen interesseren. Zo ben ik al meerdere keren ten rade gegaan in mijn" MSM archief ". Soms kan je de evolutie van sommige interesses niet voorspellen.  ::) ;) :)   
Helemaal mee eens. Om die reden heb ik héél wat reeksen tijdschriften.
Mij MSM hebben we dan nog een handige opzoekfunctie dankzij Patrick. Kunnen andere tijdschriften (Model Railroader, Railhobby, ...) een puntje aan zuigen  ;)
Alle Rail Hobby's van 1978 tem 2009 staan HIER geïndexeerd  :D  ;)

doomslu

Verkeerde tijdschrift, Patrick!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dgrr57


doomslu

Citaat van: dgrr57 op 04 januari 2013, 21:11:34 PM
Citaat van: doomslu op 04 januari 2013, 20:39:53 PM
Verkeerde tijdschrift, Patrick!  :D
? ? ?
;D ;D ;D Het is niet MSM, dat Hollands boekske is maar niks.  ;)
Grapje hé.  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

JurgenM

Citeerbinnenkort moet je naar Nederland verhuizen om je tijdschrift eerst te hebben
Ik weet niet hoe het bij jou is, maar ik ontvang mijn MSM daaaagen later dan aangekondigd wordt op het forum. Ook vandaag is de Nederlandse Postbode weer voorbijgekomen en heeft van alles in de bus gestopt, maar geen MSM 121.

Metpetergaathetbeter

ne mens moet ook eens kunnen lachen alhoewel in jouw plaats zou ik er ook niet kunnen lachen ! Waarvoor excuses !  ??? :(

groeten Peter ;)

Trouwens al mijn kennissen(in de wijde omgeving van Gent) ontvingen hem diezelfde donderdag  3 januari !  ::)

Groeten Peter

bellejt

zat hier iets vroeger in de bus : maandag 31 december.Ben ik weer bij de gelukkigen.Vroeger kon ik hem gewoon bij MSM zelf afhalen.Was op amper een boogscheut van de deur.

mdvholland

Vandaag in deze Hollandse brievenbus  :D
Lang verwacht, aardige artikelen, heel mooie foto's (toch de USP van MSM  :P )

Matthijs

PeterC

Vandaag in Oostende het laatste exemplaar meegenomen uit een krantenwinkel.

Straks wat lezen...
Groetjes, Peter