Modelspoor overpeinzingen.

Gestart door Ludwig, 23 december 2012, 11:41:51 AM

Stieven76

Citaat van: Alan On Track op 02 mei 2021, 15:25:09 PM
Citaat van: SuSke op 02 mei 2021, 13:29:08 PM
Hoe graag wil je iets hebben  ??? ??? ???

Misschien hoopt die ze te kunnen doorverkopen voor 5000 euro?  :P

De verkoper is CC-rails, ik vermoed die van hier in Berlare aan de Donklaan. Die heeft alleszins een goeie dag gehad vandaag  ;D

SuSke

Voor wat er voor hen overblijft nadat Catawiki alles heeft afgerekend (21% kosten op de verkoopprijs excl. BTW).
Maar toch een goede zaak, zeker ook als je dan weet dat er ook een bordeaux set is weggegaan voor 'maar' €290,00.

En de koper mag er nog eens 9% veilingkosten en de verzendkosten boven op betalen.

Soit, ik gun het CC-rails en de kopers.

Citaat van: Stieven76 op 03 mei 2021, 16:32:17 PM
De verkoper is CC-rails, ik vermoed die van hier in Berlare aan de Donklaan. Die heeft alleszins een goeie dag gehad vandaag  ;D

Aan de verzendkosten te zien zou dat best kunnen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

janieburton

#32
Citaat van: SuSke op 03 mei 2021, 17:28:17 PM

Citaat van: Stieven76 op 03 mei 2021, 16:32:17 PM
De verkoper is CC-rails, ik vermoed die van hier in Berlare aan de Donklaan. Die heeft alleszins een goeie dag gehad vandaag  ;D

Aan de verzendkosten te zien zou dat best kunnen.

Onder "verkoper" tusseen Expert en Verzending staat wel degelijk CCrails Pro, in het blad.(spijtig dat ik geen goede uitsnede van het blad kan maken en hier invoegen)

ONZE EXPERT

Guido Gamba
VERKOPER
België
cc-rails
PRO
2 beoordelingen
VERZENDING
Naar België€ 7,50
 


755philippe

Waarschijnlijk een aandachtige verkoper die heeft gezien dat de vorige set op Catawiki € 1000 is gegaan en hoopt op dezelfde winstmarge. Hoop doet leven zou ik zeggen maar je weet nooit.
Mvg

Havoc

En waarom niet? Er zijn genoeg zotten die rondlopen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Citaat van: Havoc op 16 mei 2021, 23:09:12 PM
En waarom niet? Er zijn genoeg zotten die rondlopen.
Er is niet genoeg plaats om ze allemaal op te sluiten hé.  ;) :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

svvander

Tja, er zijn er zelf die voor een lege Märklin-doos €100 bieden
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

janieburton

#38
Citaat van: svvander op 17 mei 2021, 08:19:30 AM
Tja, er zijn er zelf die voor een lege Märklin-doos €100 bieden

In de "hoogdagen" van de ruilbeurzen gingen de prijzen van Märklin producten bij standhouders serieus de hoogte in als men iemand met een Kolls catalogus zag rondlopen.
 

SirGresley

Die 5 M-4 lijken toch interessant want waar vind je dat Oskar rijtuig nog?

Bestaat Oskar nog wel?
Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

mardig23

Tuurlijk zijn die interessant, maar niet aan 1250€ als je de laatste prijs op Catawiki doortrekt.
Dat wat net de "overpeinzing.

En die Oskar rijtuigen zijn niet zeldzamer dan de Lima's hoor, maar je moet geduld hebben dezer dagen ;)
Mvg Karl

SuSke

Voorlopig staat die set nog maar op €265,00 maar afsluiting is pas over 2 dagen. Afwachten.... 8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

vanmiegroet

Ik zie daar een Rocco 59'er voor een goed prijsje staan, en aangezien ik graag TP IV wil doen... hmmmm  ;D
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer


Rangeerduivel

Citaat van: janieburton op 21 mei 2021, 00:35:19 AM
Hier gaan we weer!  ::)

https://www.catawiki.be/l/47791553-jouef-h0-diesellocomotief-204012-nmbs

Dit "monster" staat al jaren te koop op Ebay....

Dat geeft te kennen hoe betrouwbaar de "Experts" bij Catawiki zijn...! ::)

;)