Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

pico

Gestart door n/a, 01 januari 2006, 20:39:56 PM

n/a


Kedeng Kedeng

Ja lap, ik was van plan deze Hupac te kopen en omtetovere naar DLC
En nu blijkt dat de samenwerking be?indigd is en het logo is verwijdert[V]

Tom

Je kan het logo nog altijd veranderen, maar de loc met het DLC logo zal wel in een niet zo lange periode op je baan kunnen rijden.
Tom

n/a

[:p]Ik rij nu ondertussen al 2 maand met piko digitaal en ik ben er zeer tevreden over ik heb de ice trein die zeer soepel rijd en een mooi zoemend geluid maakt en zo'n mooie taurus van de deutsche bundesbahn.
Ik kan beide treinen vlot met de afstandsbediening bedienen alhoewel het wat gewenning vraagt. Ik ga nu proberen mijn spoorbaan verder uit te bouwen en bedankt voor jullie hulp.[:D][8D][:)]

hapkin

Ik ben blij voor jou Ronny maar hoe zit het nu met de wissels van piko. Werken de wissels zoals het moet of zijn er alleen probleempjes hiermee als ze electrisch zijn bediend. Ikzelf wil ook zo een set aanschaffen om digitaal te beginnen. Maar ik twijfel omdat ik zoveel slechte dingen lees over deze wissels. En verder vroeg ik me af waar ik zo een set goedkoop kan kopen. De adviesprijs van piko is 189 euro als ik het juist heb. Maar als ik informeer kost deze overal meer dan 200 euro. Ben ik misschien nog niet op de juiste plaats geweest ...