Uw voornemens of nieuwe initatieven voor het jaar 2013

Gestart door argilla, 20 december 2012, 17:51:19 PM

argilla

Denkt U ook zo na over uw voornemens voor 2013 of laat U alles gewoon op U afkomen ...we zien wel denkpatroon

Zijn er echt dingen waarvan U zegt ; dit moet volgend jaar echt gedaan worden en/of gebeuren. Zonder uitstel. Koste wat het kost.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Mattias

Mijn goede voornemen is om geen goede voornemens meer te maken... Ze komen toch nooit uit  ::) :-[
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

conducteur

...Dus je zult blijven goede voornemens hebben? Je zegt zelf dat je goed voornemen toch nooit uitkomt 8)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Mattias

Gewoon "carpe diem"... De dag plukken zoals ze komt en niets ver op voorhand plannen of beloven... Anders komt het toch niet uit..  ::)
www.bfoto.be   |   Treinbestuurder

Havoc

Zullen wel zien. Heb hier nog een draadje staan in "ooit zal het klaar zijn" dat al 3 jaar geleden af had moeten zijn... 't Zal niet voor volgend jaar zijn vrees ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Eigenlijk maak ik zelden goede voornemens, of toch niet specifiek op het einde van het jaar.
Voor de grotere uitgaven wordt natuurlijk wel gepland. Volgend jaar zijn de gevels van het huis aan de beurt. Ze kunnen een likje verf gebruiken!

Natuurlijk zijn er ook op modelbouwgebied een aantal projecten die wel eens zouden mogen afgewerkt worden, maar dat lukt toch niet binnen een vooraf bepaalde termijn...

Voor de rest zal ik al heel blij zijn als alles zijn gewone gangetje mag gaan. Echt waar!  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PietB

Citaat van: doomslu op 20 december 2012, 20:48:28 PM
Voor de rest zal ik al heel blij zijn als alles zijn gewone gangetje mag gaan. Echt waar!  :)
Ik vind dat een loffelijk streven, maar wat is gewoon hé?
Maar je hebt gelijk Luc, het is allemaal al zo rommelig om ons heen, met een crisis'je hier of een debacle'tje daar!
Nee, rust in 2013 zou zeer welkom zijn en een goede gezondheid.

grt Piet.

Jurgen

Citaat van: conducteur op 20 december 2012, 18:46:39 PM
...Dus je zult blijven goede voornemens hebben? Je zegt zelf dat je goed voornemen toch nooit uitkomt 8)

Ah ja, ieder jaar neemt hij opnieuw het goede voornemen om geen goede voornemens te maken.
Je moet dan wel eerlijk toegeven dat hij zijn voornemen wel lang kan volhouden hé.  ;D


Mijn goed voornemen? Werk vinden en houden!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

Ah ja het zal werken worden voor mij denk ik. Heb naast ons huis een stuk van 20 are bijgekocht . Een echte wildernis . Dus frezen ploegen enz.... Omheining plaatsen.  Het doel is oude fruitbomen aan te planten. Misschien als het lukt een bijenkastje plaatsen.
In de uitkom der aan beginnen. Wat ik wel zeker weet het zal wat kosten.
Maar ja de natuur he...voetjes naar beneden drukken nietwaar 

Maar verder de baan afwerken op de zolder en de tuin spoorweg verder de rails vervangen daar inox. rails en uitbreiden ( als er nog wat centjes over zijn) naar het naast gelegen stukje grond.

En natuurlijk samen met mijn snoeppoepje profiteren van de goede dingen des levens. Wij zijn tenslotte toch bruggepenst.  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Havoc

CiteerHeb naast ons huis een stuk van 20 are bijgekocht .

Een tuinbaan! Om de oogst binnen te halen uiteraard...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

argilla

Citaat van: Havoc op 21 december 2012, 16:39:24 PM
CiteerHeb naast ons huis een stuk van 20 are bijgekocht .

Een tuinbaan! Om de oogst binnen te halen uiteraard...



Duurt wel 5 a 6 jaar voor je kan oogsten en dan nog niet alle fruitsoorten maar ja ondertussen....
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15


conducteur

Een ton lucht verdienen kan hoor (kost niet zoveel)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

vanmiegroet

Ik heb een goed voornemen voor volgende jaren:
Beginnen aan mijn minibaantje zodat ik tegen volgende editie een magnifiek iets heb.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer