Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

het einde.......

Gestart door argilla, 20 december 2012, 08:59:41 AM

argilla

het einde der tijden komt er morgen aan.

Dus als je nog wil rijden moet je het vandaag doen....... ;D ;) man...man...man en andere onzin dus.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

SuSke

Oeps! Is het al zo ver  :o
Ik zal dan morgen wel rijdend ten onder gaan  :) ;) :D ;D (tenzij de Thalys me vandaag in de steek laat   :-\)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

Daarstraks op het nieuws:

"In sommige delen van de wereld is het nu al 21 december, de dag waarop de wereld zou vergaan volgens de Maya's. Tot nu toe zijn er nog geen berichten binnengekomen van natuurrampen of het einde van de wereld."

Soms kan je ze zelf zo goed niet bedenken hé.  ;D


Volgens mij waren er toendertijd gewoon besparingen en hebben ze degene die de kalender ontwierp gewoon ontslagen!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

argilla

Citaat van: Jurgen op 20 december 2012, 13:38:18 PM
Daarstraks op het nieuws:

"In sommige delen van de wereld is het nu al 21 december, de dag waarop de wereld zou vergaan volgens de Maya's. Tot nu toe zijn er nog geen berichten binnengekomen van natuurrampen of het einde van de wereld."

Soms kan je ze zelf zo goed niet bedenken hé.  ;D


Volgens mij waren er toendertijd gewoon besparingen en hebben ze degene die de kalender ontwierp gewoon ontslagen!

Dat laatste  zin goed  gevonden. Alles komt terug ook de geschiedenis.   8) 8) ;D ;D
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

SuSke

Heb daar laatst een cartoon van gezien maar weet niet meer waar.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Klaas Zondervan

Volgens mij gaat het pas op 31 december gebeuren. Want dan eindigt mijn kalender van 2012. 8)

Paulogic

Enne mocht het bolletje toch vergaan...

Aan allen, het was mij een waar genoegen.   ::)
mvg,
Paul(ogic)

Metpetergaathetbeter

ik denk dat ik maar al vrijend het einde tegemoet ga, eigenlijk geen mooiere manier om aan je einde te komen ! ;D ;D ;D ;D

groeten Peter ;)

SuSke

De enige verklaring die een beetje steek houdt  :) ;) :D ;D

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

bellejt

vlug nog de gemiste afleveringen van Rail away bekijken.Zal dan wel enkele dagen bezig zijn en de wereld moet dan maar wachten om te vergaan.Heb nog teveel wijn in de kelder liggen om die ook op te krijgen.Maar we zijn er gerust in dat de Maya's zich vergisten , want Maya de bij vliegt hier nog rustig rond. ;)

conducteur

Om in de sfeer te komen, staat hier ACDC op met Highway to hell... ;)
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Koen

Ik heb toch heel wat bedenkingen bij deze voorspellingen. Hoe beleven kinderen dit? Ik kan mij best inbeelden dat zij heel wat schrik inboezemen.
Staan de volwassenen hier dan niet bij stil?

Helaas is dit voer voor de media. Zij spelen dit spel maar al te graag mee waardoor deze psychose steeds meer uitbreidt.
Misschien moeten zij maar eens grondig nadenken over de verstrekkende gevolgen die deze gekte met zich kan meebrengen.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

krispy

Morgen juist voor de wereld vergaat komen de buitenaardse wezens de intelligente mensen halen.

Wees maar niet bang !
Ze zullen jullie gerust laten maar ik ben de klos , mij nemen ze mee !

Daarom dit bericht als afscheid.

Aan allen het beste en het gaat jullie goed   ;) :D ;D 8)
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

Ronald

Morgen? Het is al morgen hoor:



:D :) ;)

Citaat van: Koen op 20 december 2012, 18:54:13 PM
Ik heb toch heel wat bedenkingen bij deze voorspellingen. Hoe beleven kinderen dit? Ik kan mij best inbeelden dat zij heel wat schrik inboezemen.
Staan de volwassenen hier dan niet bij stil?

Dat zal wel meevallen..... heb nog geen overspannen kinderen gezien hier :)

Havoc

Heb een dag verlof genomen. Kan het me tenminste niet overkomen dat ik vroeg opsta en dat het voor niets geweest is :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.