Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Mobile station Marklin

Gestart door vandomm, 31 december 2005, 15:10:53 PM

n/a

citaat:
Geplaatst door glamo

oeps ik ging net wisselaandrijfingen kopen van MARKLIN, welke raad je me dan aan???

mvg KURT



De wisselmotoren van Conrad, bestelnr 219999 Prijs vanaf 4,95 per stuk.

Wim.

n/a

citaat:
Geplaatst door laurens66

Conrad? Voor wisselmotoren, er zijn diverse lange draadjes opver, of die hier ook zijn weet ik niet.

Maar mijn mobile stations doen het allebei weer[:D]

Ik weet niet welke fabrikant die MS heeft gemaakt, maar M* volgens mij niet.



Nee, maar die geeft je wel 2 jaar garantie toch.

Wim.

n/a

Ja mits je een bon kan laten zien van een erkende handelaar.
En ebay is op zijn zachts gezegd de ideale plaats voor helers om hun gestolen waar te verkopen. En Wim als je zo'n hekel hebt aan Marklin waarom heb je het dan zelf nog steeds en rij geen tweerail.


n/a

citaat:
Geplaatst door Davy

En Wim als je zo'n hekel hebt aan Marklin waarom heb je het dan zelf nog steeds en rij geen tweerail.



Davy,

Lezen is en blijft moeilijk he, ik schreef dus dat ik niet meer investeer in het merk, dus dat wil niet zeggen dat ik mijn eerdere investering zo maar weggooi, want voor veel geld kopen is niet moeilijk, maar om er weer veel geld voor terug te krijgen is een ander verhaal. En zoals je weet rijdt ik al jaren met N-Spoor, sinds 1985 zelfs, en sinds 1994 H0-tweerail en ook vanaf die tijd koop ik  geen M?rklin meer.
En zal ik dus ook blijven wijzen op de geweldige service van de firma K(n)euterman, service center M?rklin. In mijn ogen gewoon een oplichter.

Wim.

n/a

De Duitsers zijn wat betreft service van Marklin dik tevreden hoor. Dat is het afgelopen jaar sterk verbeterd.
En Keuterman heeft ook al heel wat locs voor mij gerepareerd binnen garantie en allemaal zoals het hoort.

laurens66

Off topic: Neem je die wisselmotoren, neem dan de iets duurdere versie met bestelnr. 219998.
Daar zit een ingebouwde schakelaar in die met de stand van de wissel meeloopt.


ysbeer

conrad wissel aandrijvingen zij heel goed en goedkoop
Maar om er marlin wissels mee aan te drijven,vraagt nogal wat aan passingen aan de wissel.
het principe is totaal anders

wim ysbeer

n/a

citaat:
Geplaatst door ysbeer

conrad wissel aandrijvingen zij heel goed en goedkoop
Maar om er marlin wissels mee aan te drijven,vraagt nogal wat aan passingen aan de wissel.
het principe is totaal anders

wim ysbeer



Hoe kom je daar nu bij, ik zal even een ander draadje openen met dit onderwerp.

Zie: http://www.modelspoormagazine.be/newforum/topic.asp?TOPIC_ID=1615


Wim.

n/a

Heb nu enkele weken ook een mobil station en na enkele dagen sukkelen om te programmeren is het meegevallen!Ik reed nog analoog en kom dus in een nieuwe wereld terecht en dit is 100% in orde.Tof systeem en wijs om mee te rijden maar je moet het beetje gewoon worden maar dat is altijd toch met nieuwe dingen!Met 3 locomotieven rijden is geen probleem dus ik ben zeer tevreden over Marklin tot nog toe!Ik raad het ieder aan.Groetjes van een marklin liefhebber

laurens66

Je bent nu nog tevreden, was ik ook, maar zogauw er een kapot gaat wordt dat aleen stuk minder.