Inderdaad waar,maar als jij een auto het met een kleine deuk er in,dan betekend dat nog niet dat je dan de verdere auto ook maar van deuken moet voorzien.
Een grote boogstraal is bij de meeste van ons onmogelijk (geen plaats)
Dus dan ook maar geen rails op schaal (of beter op schaal) ?
vreemde redenering vind ik.
wim
Dat verhaal van de auto laat ik even voor wat het is want die begrijp ik niet helemaal [zal aan mij liggen geef ik toe]
Ik ga even terug naar de rubriek modelspoor beginners ,en de vraag =soort rail ,en dan vind ik dat je naar beschikbaarheid ,en makkelijk toepasbaarheid en de prijs moet kijken ,
daarop zelf ook mijn keuze gemaakt ,want in het verdere verhaal ,is niet op schaal ;
flenshoogte materieel ,breedte loopvlak wielen ,ballast te grof ,bovenleiding niet op schaal ,afstand tussen de buffers niet correct ,geen schroef koppeling maar een immens groot ding ,zo kan ik nog even doorgaan ,en dat is wat ik bedoel en heb daarop mijn mening samengevat dat ik dan over een paar tiende niet moeilijk doe ,
tot slotte
het is mijn visie en daarom doe ik niet zo moeilijk ,we kunnen gewoonweg niet alles op schaal bouwen ,maar bouw waar u een goed gevoel bij krijgt!! dan geniet je er zeker het langste van .
wat ik nog een keer herhaal ,Bert.