Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

groeten uit turnhout

Gestart door stefaneke, 15 december 2012, 20:33:09 PM

stefaneke

hallo iedereen

ik ben stefan cornelis uit turnhout 31 jaar en hou mij bezig met belgische treinen en ben van plan een baan te bouwen. ik hoop dat ik hier te recht ga kunnen met veel vragen en dat jullie mij wat kunnen helpen.


tot de volgende groeten stefan
nmbs diesel

Metpetergaathetbeter

Stefan(eke)

Welkom hierop het forum, ik wens u bij deze hier een gezellige en leerrijke tijd toe, ik ben zeker dat hier al je mogelijkse problemen opgelost raken, althans dat proberen wij toch !

Groeten Peter ;)

Binco

Hey kameraad!

Je hebt de weg dus ook gevonden naar het forum,
Hier ga je zeker nog wat opsteken  ;)

Tot op de Mobov  8)

railman56

welkom op het forum stefan, zolang je geen geld vraagt komt alles wel in orde. laat geregeld wat horen en vertel maar wat je allemaal wil gaan bouwen.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Huugooke

Citaat van: railman56 op 15 december 2012, 20:43:03 PM
welkom op het forum stefan, zolang je geen geld vraagt komt alles wel in orde. laat geregeld wat horen en vertel maar wat je allemaal wil gaan bouwen.
marc

Van mij ook zoveel; en je mag gerust ook geld vragen, of je dat ook zal krijgen is een ander paar mouwen!

stefaneke

zou graag een belgische baan maken maar weet niet goed waar ik ideen moet halen had iets in mijn hoofd een hoofdlijn met een aftakking naar een fabriek
nmbs diesel

Steam.N

Hoi, Stefan.  Welkom op dit forum, boordevol informatie en met veel behulpzame knutselbollebozen !
Veel succes met je project.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

pabe

Hi Stefan,

ik ben ook Turnhoutenaar en modelspoorder...   misschien kunnen we eens afspreken?

grtz,  Paul