Ben ik de enige die tegen de eindejaars periode opzie?

Gestart door Havoc, 15 december 2012, 11:53:34 AM

PietB

#15
Ja Hugo, jij weet de rampscenario's wel te bedenken!
Chapeau!

grt Piet.

Huugooke


PietB

Ja er is een film geweest die heette Armageddon, een jaar of 10-12 geleden.

Deze zag ik op facebook, vond hem wel leuk, toch!

grt Piet.

ysbeer

Citaat van: Huugooke op 16 december 2012, 18:00:24 PM
Stel dat je die loc toch bestelt: en de besteldienst haast zich om die nog vlug af te leveren en veroorzaakt een botsing waarbij een piloot betrokken is die zodanig van de kaart is dat hij een vergissing maakt en neerstort op een commandopost waardoor men denkt dat het een aanval is van een vreemde macht en de vergeldingsaanval inzet die de wereld in een nucleaire winter stort.
Voila!

Goh,wel zonde van mijn lok,is dat wel verzekerd ?
wim

Johnnytrein

Hugooke, hoe kom jij van een chauffeur van een besteldienst bij een piloot terecht. Wim tegen normale temp zijn jouw locjes verzekerd maar ik zie daar 999 ° is dat celsius of farenheit of nog een andere meeteenheid.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

argilla

op SyFi zijn het elke dag rond 23.40 u zulke films. Meestal slecht geacteerd. Maar wel fun  films van het C-gehalte en altijd "wij zijn de politie van de wereld en wij redden de wereld van de ondergang" films. Typisch Amerikaans dus.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Jurgen

Ach, moest de wereld echt vergaan op die datum had men al lang wel iets zien aankomen.

Wat ik wel eens zou willen zien zijn de gezichten van de believers (die nu ergens op een of andere berg aan het verzamelen zijn) de dag na de verdoemenis van de aarde.
Al hun geld kwijt (want aan de zot gegeven die die locatie voorzien had) en toch niet dood! Dat moeten geweldige gezichten zijn denk ik.  ;D
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Michiel

Ik heb nog kinderen van de leeftijd waarbij fantasie en werkelijkheid niet duidelijk gescheiden zijn. Ze geloven in draken en tovenaars, Sinterklaas en Dracula. Waneer ze nu zien dat volwassen mannen histerisch het einde van de wereld aankondigen, zijn ze echt bang dat het binnenkort gedaan is. Ik heb erg veel moeite om mijn kinderen gerust te stellen dat het allemaal onzin is. Maar gelukkig duurt het niet meer lang, en kunnen we weer rustig verder dromen en plannen. En onze kinderen weer ongestoord verhaaltjes vertellen over stoute trollen en kobolten.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

argilla

Citaat van: Jurgen op 17 december 2012, 11:22:32 AM
Ach, moest de wereld echt vergaan op die datum had men al lang wel iets zien aankomen.

Wat ik wel eens zou willen zien zijn de gezichten van de believers (die nu ergens op een of andere berg aan het verzamelen zijn) de dag na de verdoemenis van de aarde.
Al hun geld kwijt (want aan de zot gegeven die die locatie voorzien had) en toch niet dood! Dat moeten geweldige gezichten zijn denk ik.  ;D


Ik ook. Maar de believers komen nu al met de uitvlucht; vergissing in de berekening het 2112. Tja.......met cijfers kan men veel verklaren.
Ergo dat sommige wetenschappers die ook nog professor zijn in het een en ander, meestappen in het verhaal dat snap ik echt echt niet. Of is het om hun kop ook eens in de kranten en/of TV te zien.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Huugooke

Citaat van: Johnnytrein op 17 december 2012, 10:12:08 AM
Hugooke, hoe kom jij van een chauffeur van een besteldienst bij een piloot terecht.
De bestelwagen botst tegen de nieuwe Porsche van de Piloot die daardoor wat afgeleid is....
Maar ik ga hier heel het scenario niet uitschrijven hé; ik wacht op Hollywood! ;)

Huugooke

Citaat van: Jurgen op 17 december 2012, 11:22:32 AM
Ach, moest de wereld echt vergaan op die datum had men al lang wel iets zien aankomen.

En denk je dat ze dat dan aan de grote klok gaan hangen? Chaos verzekerd!
Ik geloof er ook geen barst van hoor! Ik denk dat de wereld al lang aan 't vergaan is, maar heel langzaam, niet met de grote knal!

Jurgen

Citaat van: Huugooke op 17 december 2012, 13:14:57 PM
Citaat van: Jurgen op 17 december 2012, 11:22:32 AM
Ach, moest de wereld echt vergaan op die datum had men al lang wel iets zien aankomen.

En denk je dat ze dat dan aan de grote klok gaan hangen? Chaos verzekerd!
Ik geloof er ook geen barst van hoor! Ik denk dat de wereld al lang aan 't vergaan is, maar heel langzaam, niet met de grote knal!

Degene die het ontdekt gaat dat niet vertellen, nee. Maar tegenwoordig is de media er sneller bij dan de wetenschapper die de ontdekking doet!
Dat de wereld stilletjes aan vergaat, daar ben ik het wel mee eens. We gaan onszelf de das omdoen met onze genetische manipulaties en dergelijke.

Als er ook geen oplossing gevonden wordt voor de bijensterfte, dan hebben we ook een probleem. Geen bijen betekent geen bestuiving, geen bestuiving betekent het uitsterven van planten, uitsterven van planten betekent geen voedsel meer voor vele dieren waardoor ook die uitsterven, hierdoor is er minder vlees voor de vleeseters waardoor ook die gaan uitsterven en uiteindelijk blijft er niets meer over behalve een dorre wereld met veel water.
Dan krijgen we zoiets waar robots de aarde moeten zuiveren en de mens rond doolt in de ruimte en steeds maar dikker wordt. Tot er eens een plantje gevonden wordt door een robot en dat de mens dan kan terugkeren naar de aarde.
Maar wacht eens, neen, dat is de animatiefilm Wall-E! Sorry.  ;D


Een mooi cadeau voor kerstmis trouwens, die film Wall-E. Als je hem nog niet gezien hebt, moet je dat zeker eens doen. Het eerste halfuur wordt er niet gesproken, maar je bent wel helemaal ontroerd door de robot met zijn kakkerlak. Nadien blijf je automatisch gewoon door kijken tot het einde. :) Heel ontroerend en met momenten enorm hilarisch.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

PietB

Hier in midden-west Nederland is niets aan de hand, op de radio hoor ik ook geen rare berichten.
Dus we gaan onverdroten door, toch?

grt Piet.

Huugooke

Hier in het noorden van Antwerpen alles normaal, voor zover dat mogelijk is. Maar wij staan dan ook een flink stuk achter op de rest van de wereld. :(

Jurgen

Citaat van: Huugooke op 21 december 2012, 11:35:58 AM
Hier in het noorden van Antwerpen alles normaal, voor zover dat mogelijk is. Maar wij staan dan ook een flink stuk achter op de rest van de wereld. :(

Hoezo? Ik dacht dat dat Limburg was!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.