citaat:
Geplaatst door janjozef
Hallo wordt het hier een potje schelden. Ik weet dat roland een uitgesproken mening heeft en mans genoeg is om voor zijn mening uit te komen, Dat daar ook op gereageerd wordt is normaal, Ik ben het soms ook niet met hem eens. Maar wat helemaal niet hoeft is dat anderen hier de man spelen. Roland heeft als bestuurslid van de pijl en medeoprichter van het O-forum duidelijk zijn strepen al verdiend. En voor de anderen Roland is inderdaad stuurman maar zeker niet aan de wal eerder op een oceaanstomer. Voor diegene die het daar niet mee eens zijn geef ons eerst uw eigen verwezenlijkingen en dan kunnen we oordelen of ge moogt spreken.
[
!]
JAN
Ik ben het 100% met je eens dat we terug on topic moeten komen en best van dit soort gescheld wegblijven.
Laat ons eens zien of we hier iets echt uit kunnen leren en weer on topic geraken, want dat is wat de ECHTE medemodelspoorders interesseert:
1) Er hoeft inderdaad niet de man gespeeld worden. Dat is niet in de geest van de modelspoorhobby. We spelen de trein, niet de man [

]
2) Wie echt begaan is met de hobby, heeft een open geest, is toekomstgericht en staat open voor elke nieuwe modelspoorder, ongeacht zijn verleden, zijn verwezenlijkingen, zijn voorkeur voor schaal, zijn keuze voor merk van treinen.
Helaas moeten we vaststellen dat een aantal forumdeelnemers het steeds weer niet kunnen laten om a) de man te spelen b) het merk te spelen c) de schaal te spelen of d) de club te spelen.
Als dat gebeurt, weet dan dat andere forumleden dit ongezellig haantjesgedrag vinden, wat niet past in hun definitie van gezellig modelsporen. Wees dan niet verbaasd dat er tegenreacties komen.
Ik viseer niemand, maar ik durf wel eens rustig samen te vatten wat mijn observaties zijn na dit forum lange tijd gevolgd te hebben. Misschien dat er toch een paar mensen zijn die aan deze observaties iets hebben.
En nu, zet er ons allemaal maar over en terug on topic graag.
Steven