Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Gateway Terminal

Gestart door Eres, 06 december 2012, 16:46:21 PM

Eres

Eind 2010 was ik begonnen met het opzetten van een Gateway Terminal. Deze Terminal zou in het teken staan van een centraal punt voor aan/afvoer van containers, wisselbakken, truck met aanhanger en ook alleen de trailers. Ik had een spoortafel opgezet van 4.50x1.25 en de L vorm 2.50x1.25.

Echter ik was er heel enthousiast aan begonnen, maar door omstandigheden en negatief nieuws over de gezondheid is 2011 een verloren jaar geweest. In de weinige momenten dat alles goed ging ben ik er aan bezig geweest. Maar wat ik ook deed ik kwam iedere keer fout uit. Maar een aanhouder wint en zet door. Positief denken dus!!!!

Ik heb dus nu een stuk van de tafel eraf gehaald. Een recht stuk en de L vorm en heb nu tijdelijk dus 2.50x1.25 Ik kan de andere stukken er zo weeropzetten. Ik ga pas verder uitbreiden als ik dit stuk kompleet krijg zoals ik het zou willen.

Er was toen ook op dit forum iemand uit Heerlen en dacht dat deze Marc heette en twee mooie Vollmer containerkranen had en ook iets met het Zwitserse CARGO. Ik heb ene paar vragen ana hem en hopelijk leest hij nog steeds mee/

Ik doe een opname bijgaand zoals het was. Binnenkort hoe het nu is. Het buitenste spoor wordt voor electro locs de overige voor de diesels. Ik ben zeer geinteresseerd in ACTS en Hupac

Groet

Wim

Eres

Sory de foto is wat te klein uitgevallen en probeer het opnieuw



Wim

railman56

blij om te zien dat je terug bezig bent met je terminal. een goed werkend sporenplan is niet altijd snel gemaakt en dikwijls zijn er meerdere pogingen nodig. hopelijk lukt het je nu wel. laat ons je vorderingen maar zien. veel succes
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn