Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

MSM 120

Gestart door argilla, 25 november 2012, 09:36:04 AM

Gerolf

Citaat van: argilla op 14 december 2012, 15:51:15 PM
Citaat van: Gerolf op 14 december 2012, 15:47:27 PM
Kan leuk zijn, een pagina of twee met als hoofding "tips van het modelspoorforum"  8)
Met hier en daar een fotootje ter illustratie dan wel verduidelijking  :P
Denk je Gerolf ..euh ....kan zijn maar alles dubbel en op het forum en in het blad heeft dat zin ????
Ik zie twee argumenten:
- Niet-forumlezers tips aanbieden
- Niet-forumlezers naar het forum halen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Huugooke

en: er is minder kans dat je nu juist diè tip mist,
en: het is duidelijker (geen hele draad doorlopen...)


argilla

Wel nu met de argumenten van Gerolf en Hugo waarom niet......geef het een kans en wij zien wel waar het uitkomt.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

conducteur

En de lezers die niet hier komen ook de kans geven om hun 'tip' op te sturen? Dan zien de forumgebruikers ook iets nieuw...
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

doomslu

Nieuwe ideeën en vooral nieuwe artikels zijn altijd welkom.

We mogen aannemen dat we op dit forum ongeveer 400 regelmatig deelnemende leden hebben, dat is 5% van het lezerspubliek van het blad. Misschien zijn er nog 5% "meelezers" van het forum, die zich niet aanmelden. Dat zou betekenen dat 90% van onze lezers het forum niet kennen en dus ook al die leuke tips niet zien.

Doch, een goede tip hebben is één, er een klein tekstje over schrijven is al iets minder evident. Een paar goede foto's inleveren is nog een belangrijke stap verder.

Wie neemt de handschoen op? Waar zitten de schrijvers in spé???  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

railman56

de inkt van mijn pen was opgedroogd of bevroren maar 'k zal er van 't weekend een nieuwe gaan halen  ;D ;D ;)
U vraagt wij schrijven  :)
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Metpetergaathetbeter

iedereen die MSM leest zit daarvoor niet op het forum !
Groeten Peter ;)

argilla

argumenten genoeg om het eventueel  te doen Luc, laat ons eens een proefperiode inlassen en zien hoe het loopt in het blad.
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dgrr57

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 14 december 2012, 23:40:10 PM
iedereen die MSM leest zit daarvoor niet op het forum !
en omgekeerd ( ;) of  :()

doomslu

@Peter, dat is precies wat ik twee reacties daarvoor schreef.  ;)

@Patrick: jep  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Als er slechts 5% van de lezers op het forum zit te schrijven en dat al 400 mensen zijn, dan wil ik niet weten wat het zou zijn als iedereen hier zou beginnen berichten plaatsen.
Als ik nu al 's avonds thuis kom dan heb ik soms 2 pagina's met nieuwe berichten of reacties, als we met z'n 8000 beginnen te pennen dan komt dat neer op 40 pagina's met nieuwe berichten!  :o Dat is een halve dag werk om alles gelezen te krijgen.  :-\
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

#56
Waarom op het voorblad van het magazine(in andere kleuren) forum dot  en dot be toevoegen voor en na titel blad  om het forum te promoten groeten Peter ;)   

dgrr57

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 15 december 2012, 12:43:39 PM
Waarom op het voorblad van het magazine(in andere kleuren) forum dot  en dot be toevoegen voor en na titel blad  om het forum te promoten groeten Peter ;)   
Dan zal Jurgen NIET tevreden zijn  :D :D :D :D :D

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Huugooke

De lezers zijn zich ongetwijfeld bewust van het bestaan van dit forum!
Het zou me verwonderen dat een verwijzing in het tijdschrift een plotse toevloed van forumlezers zou veroorzaken!