Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM 120

Gestart door argilla, 25 november 2012, 09:36:04 AM

argilla

Citaat van: doomslu op 29 november 2012, 11:07:47 AM
Citaat van: argilla op 28 november 2012, 09:17:04 AM
heuu.... Luc


kleine vraag ( misschien hier niet de juiste plaats om te vragen maar toch....als je dit niet de juiste rubriek vindt mag je het gerust verplaatsen hoor geen probleem)

wat is een " doorlinkboard" ?
Marc, ik weet het niet. Waar haal je dat woord vandaan?

Luc , staat helemaal onder, tussen het archief ( oude topics) en  het infocenter.

    Nieuw bericht  Geen nieuw bericht  Doorlinkboard
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Dat had ik nu nog nooit opgemerkt. Help, ik word blind!!!

Ik zou het eigenlijk niet weten wat het is.
Als we eens wat tijd hebben de documentatie van de forum-soft doorlopen...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Johnnytrein

Hiere wastem oek vandaag. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

gardevil

Ha dat pak slaag dat ik mijn facteur gaf vorige maand heeft duidelijk geholpen. Vanmorgen is nr 120 in de bus gevallen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

just4fun

'k Hoop dat em bij mij d'r toch nog niet is.
Ik ben nog bezig met 118, dus dan eerst 119.
Veel te veel omhanden met dingen die niets mùet modelbouw vandoen hebben  :( .
Seffens, na een veel te lange werkdag, zal ik ook te zien krijgen of hij in de bus is gevallen.
Paul

Metpetergaathetbeter

bij mij ook zij het enigszins geschonden !
Groeten Peter ;)

Michael

Ik dacht dat is bijna een vergissing, maar zelfs hier in het noorden van Nederland is nr 120 al bezorgd. En dit weekend geen speciale dingen...... dus tijd om lekker te lezen.
Mannen bedankt voor de snelle bezorging.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Morgen begint december, dus staan de maandelijkse kalenders weer online op de website.  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

conducteur

#23

Het is niet de bedoeling om hier reclame te maken, maar wil toch een aanvulling doen om de lezer correcte info te geven:

Ook eens tijd gehad om te lezen. Ik heb het nog maar vluchtig bekeken, maar wil toch eens een aanvulling/verbetering doen.
P19: Dieseltram MIVB = Dieseltram NMVB (foutje?) en de tram zal ook in H0 verkrijgbaar zijn, als alles af is.



Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 november 2012, 18:16:43 PM
bij mij ook zij het enigszins geschonden !
Groeten Peter ;)

mailtje gestuurd en een nieuw ex. ongeschonden toegestuurd gekregen ! Waarvoor dank !
Groeten Peter ;)

Gerolf

Het valt me op dat de laatste tijd bij deze draadjes de inhoud van de nieuwe MSM nauwelijks besproken wordt.
Het gaat wel over "hij is op komst" - "ik heb hem (nog niet)" - "ik heb een vervangend exemplaar" - "wanneer komt de volgende" - ...

Ik denk dat we met suggesties over de inhoud de redactie beter helpen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

argilla

Citaat van: Gerolf op 13 december 2012, 12:08:52 PM
Het valt me op dat de laatste tijd bij deze draadjes de inhoud van de nieuwe MSM nauwelijks besproken wordt.
Het gaat wel over "hij is op komst" - "ik heb hem (nog niet)" - "ik heb een vervangend exemplaar" - "wanneer komt de volgende" - ...

Ik denk dat we met suggesties over de inhoud de redactie beter helpen  ;)


oke begrepen Gerolf, heb mijn niets ter zake doende posts gewist. Je hebt gelijk  ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

doomslu

Gerolf heeft niet gezegd dat het niet mag, maar hij merkte - terecht - op dat er de laatste tijd heel weinig reactie is op de inhoud.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Dan zal de inhoud naar wens zijn zeker ;) Wat mij betreft doe zo voort, veel variatie. Soms een (voor mij) wat minder nummer maar zeker zoveel ijzersterke nummers.

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

ToThePoint

Dat er veel spellingsfouten instaan !
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI