wintrack sporenplannen

Gestart door n/a, 28 december 2005, 23:47:03 PM

n/a

ik wil een bibliotheek gaan aanleggen van wintrack spoorplannen.

wil jij mij helpen om deze uit te breiden, stuur mij dan jouw spoorplannen. als je wilt kun je er andere voor terug krijgen.

stuur mij een mail of kom op msn

mail : baane@scarlet.nl
msn : eric_b_999@hotmail.com


n/a

Erik,

Misschien handig te vertellen wat je wil gaan aanvangen met al die baanplannen.
Ter info; een bekend collega forum (//www.beneluxrail.net) heeft een zeer uitgebreid assortiment baanplannen on-line staan.

n/a

toch niet zo funky ?

ik wil niet lelijk doen ... maar dat heb ik toch in mijn post geschreven ?
ik wil een bibliotheek aanleggen van de spoorplannen die me gestuurd worden. (er wordt driftig gestuurd , ga vooral door)

zo kunnen er leuke dingen onderling uitgewisseld worden. en aanpassingen gedaan worden en ga zo maar door ...

zoiets als postzegels verzamelen, maar dan met spoorplannen ?

grtz

eric


loco

Het zou geen slecht idee zijn indien je deze plannen ook via een website ter beschikking kunt stellen. is dit mogelijk? Zo kan iedereen meegenieten en bijleren.
Mogen het ook plannen van andere programma's zijn of is het enkel beperkt tot Wintrack

Loco

hobbyist

Ik heb er enkele op dit forum gezet. Het zou wenselijk zijn om bij de feedback het bouwschaal en merk ( bv marklin, fleischmann) bij te vermelden of beter nog dat ieder spoorgrootte zijn eigen stekje krijgt zodat er voor ieder wils wat is. Het is wel opletten bij het tekenprogramma als u de railnummer ( cataloog nr rails) weergeeft ook de versie van het programma te vermelden. In heb ondervonden dat bij Wintrack 7.0 de oude nr van bepaalde fleischmann profirails niet meer terug te vinden zijn die bij de versie 4.0 wel te vinden zijn en omgekeerd.

n/a

das geen enkel probleem. een website is het probleem niet.
tot op heden wel enkele plannen gekregen ... dus het begint ergens op te lijken.

ik wil me beperken tot plannen voor wintrack, anders wordt het meteen al erg onoverzichtelijk....

ik ontvang graag de plannen, en zal me eens buigen over een website
en wat we hier voor een naam aan moeten hangen





citaat:
Geplaatst door loco

Het zou geen slecht idee zijn indien je deze plannen ook via een website ter beschikking kunt stellen. is dit mogelijk? Zo kan iedereen meegenieten en bijleren.
Mogen het ook plannen van andere programma's zijn of is het enkel beperkt tot Wintrack

Loco


Johnnytrein

Erikkie, Er bestaan van wintrack ook enkele CD's met plans.t Is maar ter informatie. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about