Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Koploper

Gestart door tony, 28 december 2005, 22:20:44 PM

tony

Kan het zijn dat ik een decoder stuk maak via koploper. Ben volop aan het experimenteren en hierbij verander ik dan waarschijnlijk wel instellingen waar ik beter af blijf. Zijn er ervaren forum-leden??? Alle hulp is welkom. Weet dat ik naar Paul Haagsma kan mailen maar denk dat die persoon wel beter heeft te doen dan een totale leek alle vijf stappen van uitleg te voorzien.

Vriendelijke groeten en beste wensen, Tony

Brunel

Je kunt een decoder alleen maar stuk maken door verkeerd aansluiten, door overbelasting en misschien door hem van vijf hoog naar beneden te laten vallen.
Met een stuurprogramma als Koploper lukt dat in ieder geval niet.

n/a

Tony,

Vrijwel onmogelijk dat decoder kapot ging door Koploper.
Foutje in bedrading is echt waarschijnlijker.

De Koploper discussielijst staat open voor allerlei Koploper gerelateerde vragen hoor, is het niet Paul, dan is het wel iemand anders die hupl kan geven. Schroom vooral niet.
Kijk voor link van Yahoo-lijst even op www.pahasoft.nl

pahasoft

Tony,

Als iemand mij kan overtuigen dat Koploper de oorzaak zou zijn van een kapotte decoder, dan zou ik onmiddelijk Koploper uit de handel nemen. [:I]

tony

citaat:
Geplaatst door pahasoft

Tony,

Als iemand mij kan overtuigen dat Koploper de oorzaak zou zijn van een kapotte decoder, dan zou ik onmiddelijk Koploper uit de handel nemen. [:I]



Hallo paul
Ik dacht wel dat de oorzaak ergens op de baan moest liggen maar wist het niet zeker. Toen ik de treinen importeerde naar koploper had ik wat zitten klooien met de rijstappen, vandaar. Ik ammuseer me wel met het programma. Wil het programma niet registreren zolang ik het niet wat beter onder de knie heb. Wist tot 2u geleden zelfs niet dat ik bezetmelders nodig had om de blokken te maken. Helaas kan ik een handleiding op het scherm niet goed lezen en mijn printer is niet aangesloten (komt nog wel). Via funkyrail ben ik dan ook wat wijzer geworden. Alsvast bedankt voor het programma en de vlugge antwoorden op de mails.
Vriendelijke groeten en de beste wensen voor het nieuwe jaar, Tony

svvander

Een interessant programma he, Koploper. Heb me van 't weekend ook geregistreerd en vollenbak getest.
Echt een superproduct. Mijn felicitaties aan Paul!
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be