Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Class 66 - 77 van LS-Models

Gestart door ERVIN, 17 november 2012, 11:11:21 AM

Kees-Jan

Als ze maar mooier worden dan de eerder versies van de andere partij.

Oh ja ik had met die serie en ook met deze niets van doen en deze reactie is dan ook als modelspoor liefhebber te lezen.

mvg,

Kees-Jan

ToThePoint

Citaat van: Kees-Jan op 18 november 2012, 19:43:01 PM
Als ze maar mooier worden dan de eerder versies van de andere partij.

Oh ja ik had met die serie en ook met deze niets van doen en deze reactie is dan ook als modelspoor liefhebber te lezen.

mvg,

Kees-Jan

Inderdaad Kees-Jan u heeft daar niets mee van doen.
Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Kees-Jan


ToThePoint

Citaat van: Kees-Jan op 19 november 2012, 08:48:10 AM
idd gelukkig maar  ;D.

Kees-Jan

Ik weet dat u er ook omgebouwd heeft (en met succes), maar was dat even vergeten.
Als de nieuwe uitgaven voldoen aan tenminste uw kwaliteit dan zijn we verzekert van een goed en proper model.
De veldslag en gekleuter situeert zich in en enkel in Belgie. U valt wederom buiten dit bestek.

Als u kijkt zoals u altijd keek zal u steeds zien wat u altijd zag. "BOEDDHA"
Now you're just somebody that I used to know "GOTYE"
Spoor HO, HOe, N, Z, digitaal, EP: I, II, III, IV, V, VI

Peter

LS zal toch heel hard zijn best moeten doen om een beter model op de markt te brengen dan dat van ESU. Goedkoper zal het mischien wel zijn, maar dan zonder al die extra's :D
Met vriendelijke groeten
Peter

Michael

LS models maakt prachtige modellen, maar in deze ben ik voorzien, ik heb laatst 2 van esu aangeschaft , voorlopig meer dan genoeg.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

ysbeer

Citaat van: Michael op 19 november 2012, 22:45:20 PM
LS models maakt prachtige modellen, maar in deze ben ik voorzien, ik heb laatst 2 van esu aangeschaft , voorlopig meer dan genoeg.

Ik denk dat er uit de een of ander schuur (kotje)een stevige hoeveelheid mehano onderdelen en/of loks is opgedoken.
LS zal zeker op deze termijn geen eigen mallen gaan maken (te duur en niet lonend).
Lemke en nu ook LS kopen dus onderdelen of loks en werken die zelf af,of ls maak ook voor Lemke.
Wat ook nog kan ,is dat mehano weer de onderdelen is gaan maken maar niet meer zelf loks verkoopt.
De kwaliteit zal dus wel ongeveer de Mehano kwaliteit zijn,niks mis mee.
Ja ESU is mooi,maar ook wel steen duur,en wie analoog rijdt kan op het dak gaan zitten.

Nu wachten met esu kopen,straks zitten ze 50% lager in prijs als uitverkoop.

wim

SuSke

Als je de hoeveelheid loc's ziet die van Mehano beschikbaar blijven via diverse kanalen heb ik een donkerbruin vermoeden dat die kerels nog rustig verder produceren maar alles verkopen via lui die een volledige productie batch opkopen en inderdaad niet rechtstreeks meer bedelen naar invoerders/winkeliers.

Het blijft echter ook maar een vermoeden dat niet te bewijzen valt behalve als zo'n batch-opkoper in zijn kaarten laat kijken of kleur bekent.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gert1

Persoonlijk vind ik het jammer dat LS Models zo indirect haar goede naam plakt op Mehano-modellen...
Als ze daar maar geen spijt van krijgen!

mvg,
Gert

ERVIN

Waarom zouden ze daar spijt voor moeten krijgen Gert , ik heb hier heel wat Mehano-locs rijden , en die doen het na al die jaren nog uitstekend , dagelijks zijn hier de klazen ( Class 66) meerdere uren aan het werk , en nog geen enkel probleem mee gehad , dus laat LS maar komen hoor met die modellen. ;)

ysbeer

Citaat van: Gert1 op 24 november 2012, 19:20:05 PM
Persoonlijk vind ik het jammer dat LS Models zo indirect haar goede naam plakt op Mehano-modellen...
Als ze daar maar geen spijt van krijgen!

mvg,
Gert

Vertel eens wat er mankeert aan jou class 66 of een andere mehano lok.
Of heb je er geen ?

wim

SuSke

En een Mehanoloc krijg je nog op een eenvoudige manier open om een decoder in te plaatsen en wat met de cabine te friemelen. Een heel ander verhaal bij LSM.
Ik ben ook best tevreden met mij Mehano's en als ik er vindt die me aanstaan, laat ik ze niet liggen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

AtMoPo

Is er iemand op de stand van Lemke in Keulen geweest ?
Anders moet je dit eens lezen.

http://forum.beneluxspoor.net/index.php/topic,48258.0.html

Ik ben toch eens benieuwd welke merken er op verpakking van die loc's gaat staan.
AtMoPo

Kees-Jan

Slooptechnisch gezien is er niks mis met een Mehano (op de lichtgeleiders na dan maar die krijg ik er ook heel uit  ;D). En de verdere eigenschappen vallen ook echt niet tegen.

De nieuwe naam zal wel iets van "Memke's" zijn  ;D

mvg,

Kees-Jan

@ Meneer de IJsbeer: Gert weet precies hoe goed ze zijn  ;D Klik

ysbeer

Zeer slecht voor de geldbuidel.
12 nieuwe class 66/77 bij LS en LEMKE ,wel verschillende outfit.
Voorbestel prijzen 189 euro

En inderdaad zoals al gezegd MEHANO maakt weer en LS/lemke verkopen.

Ik ben nieuwsgierig wie als eerste levert
wim