Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

voorgesteld !

Gestart door riksketrein, 28 december 2005, 18:19:03 PM

riksketrein

Hallo iedereen !
'k zie nu pas dat je je eerst moet voorstellen op dit forum !
Bij deze : ik ben Rikske en jullie kennen mij misschien van het artikeltje over bomen maken met berenklauw en erika-mos in MSM 38.
Ik ben al zo'n dikke 25 jaar bezig met modelbouw, maar pas sinds mijn verhuis in 1994 echt h??l serieus. Mijn baan is bijna helemaal af, 'k moet nu nog beginnen met het technische gedeelte. En vermits techniek niet mijn sterkste kant is :I, wordt dat waarschijnlijk nog heel wat zwoegen (en vloeken :(!!). De tips hierover zal ik dus zeker zeer aandachtig lezen !

doomslu

Welkom Eric. Voorstellen moet niet, maar is altijd leuk.
Kijk ook eens naar het onderwerp "Profiel", daar kan je in telegramstijl iets meer over jezelf vertellen indien je dat wenst.
Ook bij de "DIENSTMEDEDELINGEN !", onderwerp : "NIEUWE POLL !!" kan je iets meer over je modelbouwactiviteiten kwijt.
Hier op het forum vind je echte "krakken" op alle gebied die je zeker zullen bijstaan.
En ... wij zijn ook zeer nieuwsgierig hier [:I]. We kijken al uit naar plannen en foto's van je baan.[:p]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *