Jocadis 11007 HLD8275 "Het Kalf"

Gestart door reeves, 06 november 2012, 16:01:06 PM

bollen neus

Koe? Kalf? Dacht dat het hier over Jocadis 11007 ging en niet over de boerderie.
Den Eric.

reeves


Metpetergaathetbeter

trouwens schelden staat ook niet netjes hier op het forum  ;D ;)

NielsVV

Hopelijk leest vbv hier mee. Hint hint...
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Metpetergaathetbeter

Citaat van: NielsVV op 31 mei 2016, 20:16:42 PM
Hopelijk leest vbv hier mee. Hint hint...
lezen wel maar als hij iets of wat slim is blijft hij om economische redenen uit het vaarwater van Piko :-\

Sicco

Hint voor wat?
Waarom zou VBV deze eenling (voor hun een complete nieuwontwikkeling) gaan maken als Piko het model in de basis al heeft en de 8275 ook min of meer al heeft aangekondigd?

Metpetergaathetbeter

trouwens aan die Piko hoeft niet zoveel veranderd te worden, cabine weglaten en enkele stukken die op een gewone niet te vinden zijn ?

reeves

Citaat van: mnieuwlaet op 31 mei 2016, 15:27:37 PM
Volgens wel ingewijde bron zou kalf niet op de markt komen wegens te hoge prijs om dat te maken.
De koe waarschijnlijk wel!

Weet nie z'n maar heb bij mijne Piko een manneke der in gezet, dus de bestuurspost eraf genomen, als ge dan goe kijkt heb je eigelijk een kalf, enkel zou er dan een stuk gezet moeten worden op de plaats van de bestuurpost, denk niet dat dat de kost gaat zijn.

Het gaat hier ook trouwens over mijn bouwervaring ivm de jocadis kit, krijg weer veel reacties op de dingen die ik laat zien.

Spijtige zaak, men doet moeite om iets te laten zien en er wordt gewoon over iets anders begonnen.
Het heeft er mee te maken maar daar gaat het in dit topic niet over.

Gebeurt laatste tijd wel meer dat er redelijk wordt afgeweken van topic titels.

En toch doe ik verder, weet enkel nie of ik nog moeite ga doen om updates te doen.

Groet Tom

reeves


doomslu

Laat je niet van de kook brengen, Tom.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 31 mei 2016, 20:42:33 PM
Laat je niet van de kook brengen, Tom.  ;)
naar verluid kan Tom heel goed koken ! En nu Toms meesterwerk !