Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nog een nieuwe

Gestart door fdeville, 04 november 2012, 18:14:43 PM

fdeville

Hallo

Na mijn oude treintjes van de zolder van mjn ouders te hebben gehaald is het terug beginnen kriebelen om opnieuw deze mooie maar helaas dure hobby op te pikken.
De zoon begint ook op een leeftijd te komen om wat mee te helpen/ spelen.  Voorlopig blijft het bij wat spelen, kleine baan maken, wat boomkes er op, tunnelke,... .  Niks spectaculairs dus, gewoon leuk voor de kinderen (en de papa).  Ook het materiaal is maar zus en zo: enkele oudere lima's en fleischmann's.  Eerste wat ik nu aan het doen ben is proberen te digitaliseren.  Lukt niet goed...maar daarover meer in het juiste topic.

grtz

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum !

Alvast veel plezier met de zoon met dezlfde hobby gewenst !

Hopelijk steek je hier nog wat op en breng je hier een aangename, leerlijke tjd door !

Groeten Peter ;)

just4fun

Welkom!

Citaat van: fdeville op 04 november 2012, 18:14:43 PM
... maar helaas dure hobby ...
Maar hier ben ik niet helemaal mee eens. Stel u een voetbalschoen voor die, na jaren liggen op de zolder bij uw ouders, het ineens (na een kuisbeurt, toch nog doet op z'n leeftijd van misschien 20-30 jaar.
't Is duur in aanschaf, maar gaat meer dan een leven lang mee, mits swanjeren.

Veel plezier met de hobby (van uw zoon  ;) ),
Paul

Steam.N

Welkom hier op 't forum, Filip!
Veel treintjes-plezier !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

welkom in ons midden filip en zoon.
nog veel plezier met onze mooie hobby.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

Gerolf

Welkom, Filip (en zoon)  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw