Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

hallo even mij voorstellen

Gestart door Trainman, 04 november 2012, 17:47:20 PM

Trainman

 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Steam.N

Dag Jean-Pierre !
Welkom hier op 't forum.  Veel plezier en succes met het terug opstarten van je hobby.
En zoals steeds: hou ons op de hoogte van de vorderingen.   De ondersteuning vindt je hier met zekerheid  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Trainman

#2
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Metpetergaathetbeter

Eveneens hier uit het Gentse welkom hier en een bijzondere interessante en leerlijke tijd gewenst hier op het forum !
Groeten Peter ;)

Steam.N

Citaat van: Trainman op 04 november 2012, 18:12:46 PM
... of je hier foto van mijn baan in opbouw kan plaatsen ...
Eerst plaats je je foto op een of andere site (zoals photobucket).
Dan copieer je de link naar je berichtje hier op 't forum.

Zeer eenvoudig.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

railman56

welkom op het forum JP
40 meter hoofdspoorlijn is niet niks
hopelijk lukt het snel op foto's te posten zodat wij allemaal mee kunnen genieten.
marc
wat is het fijn om een beetje kind te zijn

ERVIN

Hoi JP welkom op " ons " forum , als je meer wil weten over Fleischmann Profi-rails , daar kan ik je wel mee helpen denk ik , heb nu zo'n 10 jaar ervaring in het leggen ( en terug afbreken) van deze rails.


Trainman

#7
 :( :( :( :( :( :( :( :(

Trainman

#8
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Trainman

#9
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Trainman

#10
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Gerolf

Welkom Jean-Pierre  ;)
Een herbeginner, eigen zolderruimte, ons lijfblad en forum ontdekt, ... Prima  :D
Je kan ongetwijfeld al heel wat informatie hier vinden, maar we helpen je graag  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Trainman

#12
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Trainman

#13
 :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

Gerolf

Dat ziet er een degelijke start uit  :)
Als ik je een tip mag geven: zo snel mogelijk je achtergrond in orde brengen, nu je er nog vlot bij kan.
Dat kan een eenvoudig blauw/grijze geverfde laag zijn, of een meer gedetailleerde  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw