4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

Steam.N

 ;D ;D ;D  Geniaal !  Mee laten doen, zou ik zeggen !  ;D ;D ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Val-Rikard

Zwart onderstel, groene bovenbouw, dat moet een oude n.m.b.s stoomloc zijn !  ;D ;D ;D

Dirkh

Als dat baantje op zijn plaats blijft mag ie meedoen, anders moeten we tekens aan de bar naar dat baantje gaan zoeken ;)
Wel een uniek stuk. Gaat ge nergens meer te zien krijgen. ;D

Chrisrail

#288
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

philippe_007

lap, de originaliteitsprijs kunnen de andere deelnemers al vergeten...

loebaske


SuSke

Laat die maar meedoen, of ik blijf met zijn gilet zitten  ;)
Waar we hem gaan vinden ?? 't zal een beetje zoeken worden  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Martin Welberg

Wat was da ook al weer, de minimale afmetingen ??

Gerolf

Citaat van: milocomarty op 04 oktober 2014, 01:28:50 AM
Wat was da ook al weer, de minimale afmetingen ??

Hangt af van de schaal. En nee - ik ga niet onder die rok gluren  ::)  :o  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

ik dacht dat de modeltreinwereld er één was van mannen en zonen van mannen, met hier en daar een vrouwelijke geïnteresseerde, maar dat deze wereld nu dreigt ingenomen te worden door Janetten met rokken, dit gaat toch te ver of hebben we te doen met één of andere mislukte (die zijn onvrede komt uitspuien wegen het niet onafhankelijk worden van) Schot(land) !   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Aan al de deelnemers veel succes en hopelijk met een prijs naar huis, maar gedenk deelnemen is belangrijker dan winnen ! Met daar te staan ben je eigenlijk al een beetje winnaar ! (en dan hopelijk zonder rok)  :) ;)

Groeten Peter ;)

doomslu

Momenteel regent het opgaven...  :-[ (ok, niet overdrijven... het druppelt opgaven).
Blijkbaar is de planning bij sommigen wat scheef gelopen.
Anderen hadden dan weer pech.

Het goede nieuws is dat de deelnemers die er wel zullen zijn hun kansen de hoogte zien inschieten om een mooie prijs in de wacht te slepen!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

een ideetje Luc de vrijgekomen plaatsen laat daar eens een Z-baantje zetten en iedereen is tevreden ?  :-\ Moet toch kunnen !

Groeten Peter ;)

vanmiegroet

Hoewel ik niet aan de editie '14 kan meedoen ben ik al beginnen plannen voor de editie '16.
Er zijn tot hede ten dage 2 concepten overgebleven: een trambaan te kanten van Oost-Vlaanderen
of een bocht in een treinlijn waar je spotters zou kunnen verwachten.

Mocht iemand van MSM me kunnen zeggen of de regels hetzelfde kunnen blijven, van kan ik al kijken
voor het houtwerk.
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

philippe_007

Hey Ruben,
tof te zien je al terug aan het plannen zijt, maar laat ons eerst even op adem komen he...
Ik heb mijn zoon beloofd dat ik eerst zijn baan ga afwerken voor ik een nieuw project begin.

loebaske

Er zijn een paar mogelijkheden waar je me kan vinden..

1> aan men minibaantje
2> aan de stand van C-tracss
3> aan de bar
4> achter één of ander collisse met een co  :)