Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

Havoc

Dat er zoveel afhaken stemt toch tot nadenken. Er kan natuurlijk wel altijd iets gebeuren waar je machteloos tegen staat (zoals bij Ruben hierboven). Maar nemen veel potentiële deelnemers niet teveel hooi op hun vork?
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Steam.N

Citaat van: Havoc op 18 september 2014, 14:08:04 PM
... Maar nemen veel potentiële deelnemers niet teveel hooi op hun vork?

Ik ken zo iemand  ::) ::) ::)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

loebaske

Zoals ikke, te laat beginnen en de perfectie na streven  ;D

philippe_007

Citaat van: Havoc op 18 september 2014, 14:08:04 PM
Dat er zoveel afhaken stemt toch tot nadenken. Er kan natuurlijk wel altijd iets gebeuren waar je machteloos tegen staat (zoals bij Ruben hierboven). Maar nemen veel potentiële deelnemers niet teveel hooi op hun vork?

Zoveel afhaken? Hoeveel zijn het er dan wel. Ik dacht 2 van de 23. Dus valt nog mee.

Er moet wat uitdaging zijn, en ja soms neem je teveel hooi op uw vork, maar das juist de uitdaging.
Moest het zo simpel zijn een minibaantje te maken (lees lat veel lager liggen), dan zouden de toeschouwers er ook niet veel aan hebben.

trainspottingjr

#274
Deelname is goedgekeurd :P

Ik zal alvast aanwezig zijn
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

Kautenbach


philippe_007

Ik ben inderdaad tevreden dat ik de stap heb genomen om deel te nemen..
nu is ten minste het eerste deel van mijn baan bijna klaar... (op enkele details na :-) maar ik heb nog 2 weken)


doomslu

Ik stuurde enkele dagen geleden een mailtje naar de deelnemers op ze op artikel 11 van het reglement te wijzen, namelijk:
Aan de hand van foto's, door de deelnemer ter beschikking gesteld ten laatste op 1 oktober 2014, beslist de jury of het minibaantje voldoet aan de punten 6 en 7 van dit reglement, en het aldus toegelaten wordt tot de wedstrijd.

Ter herinnering, punten 6 en 7:

6. Het zichtbare gedeelte moet voorzien zijn van een fries met verlichting en achtergrond die minstens even breed is als één zijde. Het minibaantje moet zijn eigen onderstel hebben, dat door een afscheiding ('rok') met doek, plaat of ander materiaal aan het zicht onttrokken wordt.

7. De sporen liggen op minstens 110 cm boven het vloeroppervlak van de zaal. De onderkant van de fries hangt op maximaal 190 cm boven het vloeroppervlak.


Ik verwachte dus een foto...

Eén of andere grapjas stuurde me dit  :o:




Laten we dit heerschap toe tot de wedstrijd?  ???  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

jb

Een volle maan...de deelnemer in kwestie heeft zelfs aan de verlichting gedacht  ;)
Ik zeg ja...geef hem een kans.

loebaske

Ewel, is dat niet origineel, zelf het prijs kaartje van de winkel hangt er nog aan... :D :D

Bolje

Vele groeten,
Ronald

Chrisrail

#281
.

http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Kautenbach


Chrisrail

#283
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

loebaske

suprice zit er onder die rok....
Just Chris, daar had ik nog niet aan gedacht, wist dat er iets ontbrak aan men baantje  ;)