Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

doomslu

De laatste dagen hebben een paar mensen de knoop doorgehakt. Ik ben blij met wat meer deelnemers.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

heb er mij voor alle zekerheid ook bijgezet met een spoor ééntje... :)

Jefftrack

Ik heb een goed plan voor mijn bijdragen aan de Minibaantjes wedstrijd en ook de meeste materialen al in huis. Echter gezien een aankomende verbouwing volgend jaar zomer waarbij ook de hobby ruimte op de schop gaat niet de verwachting mijn diorama op tijd te kunnen voltooien.

Ik moet derhalve besluiten om mij spijtig genoeg niet in te schrijven voor de minibaantjeswedstrijd.

Er komt dus helaas geen spoedig vervolg op mijn eerdere diorama Dutch Iron Works...... maar gelukkig hebben we de foto's nog:





Jeffrey

Snobby Crash

Hallo,

net even gekeken en ik zag dat de inschrijvingsdatum enkele weken geleden was...

Nu is mijn vraag... is het momenteel nog mogelijk om in te schrijven ????

Alvast bedankt !

Geert


doomslu

Citaat van: Snobby Crash op 06 november 2013, 16:57:12 PM
Hallo,

net even gekeken en ik zag dat de inschrijvingsdatum enkele weken geleden was...

Nu is mijn vraag... is het momenteel nog mogelijk om in te schrijven ????

Alvast bedankt !

Geert
Ja. We gaan niet zeuren voor één weekje te laat.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Snobby Crash

Beste Luc,

ik heb een nogal raar idee in mijn hoofd, en ben hierover aan het nadenken...
Indien ik de beslissing neem dit te kunnen uitvoeren schrijf ik me volgende week in...

Moet alleen nog wat proeven doen of ik het nog kan uitwerken, en of het haalbaar is om het
uit te voeren...

Wordt vervolgt !

Geert

philippe_007

hoe meer zielen, hoe meer vreugde

Snobby Crash

Hoe meer zielen hoe meer vreugde... klopt wel,

maar ik wil iets uitwerken waar vrij veel mechanica aan te pas komt, en weet niet
of me dit op deze korte tijd nog lukt....

Geert

philippe_007

inschrijven en er het beste van maken, met een beetje druk gaat alles sneller.
en moest het dan toch niet klaar zijn zoals oorspronkelijk voorzien, dan kan je het later nog wat vereenvoudigen.
succes

modeltreinbart

Hoeveel inschrijvingen zijn er tot nu toe , Luc ?
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

DavidT

Ik had willen meedoen, ideetje zit in 't bolleke maar mijn kleine baby heeft wat roet in 't eten gegooid. Ik raak nooit meer klaar  tegen volgend jaar... we zullen dan zomaar s naar leuven tsjeezzen hé ik ben benieuwd.

weet je wat dit nieuwe regelment wel met zich meegebracht heeft: er zal niemand meer speculeren en bv nu al beginnen voor de 8e grote expo... da's misschien ook wel eerlijk niet?
Carpe Diem!

Snobby Crash

... ik heb een heel origineel idee in mijn hoofd, en volgens Luc kon ik me nog inschrijven....
Nu neem ik hier alles een beetje door, en het thema dat ik in mijn hoofd had... is reeds
gebruikt lees ik op één van de eerste topics iets over een baan "De Vier Sezoenen"... net het thema
wat ik in mijn hoofd had....

Heeft er toevallig iemand foto's van het baantje "De Vier Sezoenen" ???

Moet nu op zoek naar een ander thema, ben nog niet ingeschreven, wou dit vanavond doen,
maar heel mijn idee is dus al eens gebruikt, en dan ga ik niet zoiets nabouwen he !

Geert

Snobby Crash

Hey allen,

is er ergens een website of overzicht waar je de minibaantjes
kan bekijken die reeds hebben meegedaan in het verleden...??

Ik zou graag meedoen, en me nog willen inschrijven,
maar ik zit met het probleem van "De vier sezoenen" die ik wou uitwerken,
maar blijkt dat dit thema al eens heeft meegedaan...

Zit wel een beetje haast bij... want ik moet nog starten vanaf nul, noppes,niets....

Is die wedstrijd elk jaar of pas om de twee jaar ???

Thanks

Geert

modeltreinbart

De wedstrijd is om de 2 jaar , telkens is de finale op de msm expo .
De baanjes die tot nog toe hebben mee gedaan en de finale hebben behaald staan meestal bij de voorgaande minibaantjes wedstrijden hier op de site.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

mnieuwlaet

een vierzeizoenbaantje is een leuk idee, had die ook al eens.
Je kunt er altijd één maken, het zal nooit hetzelfde zijn en zeker niet dezelfde die het maakt!
Tijden evolueren en technieken ook dus laat je gaan met die vierseizoenenbaan  ;)

Succes en inschrijven