Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

vanmiegroet

Ik ben nog niet begonnen aan de rails zelve, maar de bak zelf is bijna klaar
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer

Michiel

Het einde van de inschrijvingsperiode komt in zicht (ik dacht 1 november 2013). Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel inschrijvingen er al zijn voor 2014?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

philippe_007

inderdaad, nog een 4 weken te gaan.....

doomslu

Citaat van: Michiel op 02 oktober 2013, 12:37:06 PM
Het einde van de inschrijvingsperiode komt in zicht (ik dacht 1 november 2013). Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel inschrijvingen er al zijn voor 2014?
Niet heel veel...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michiel

#184
Dus is dit misschien het moment om nog eens aan de boom te schudden?

Zelf twijfel ik ook. Ik ga geen speciale baan bouwen voor de wedstrijd, maar zou met een segment van mijn baan in opbouw participeren. Dit segment ligt natuurlijk volledig binnen het concept en opzet van de wedstrijd (module van 122x60cm), maar gezien het maar een uitsnede is van een geheel, niet bijster interessant voor de kijker (een hele grote doos met 18 deurtjes). Het begrip "bewegende spoorelementen" moet men ook erg letterlijk nemen, want veel meer dan een heen-en-weer rijden van een kudde locomotieven is er ook niet te zien wegens het ontbreken van de rest van de baan.

En zo zijn er waarschijnlijk nog vele twijfelaars die om een of andere rede niet de beslissing kunnen nemen om dat inschrijvingsformulier in te vullen. Zijn er hier nog collega modelspoorbouwers die twijfelen?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)


conducteur

Ik heb afgehaakt vanwege het nieuwe reglement :(
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

mnieuwlaet

Ik ga me waarschijnlijk inschrijven met mijn broer. Met twee heb je natuurlijk vier handen dubbel zoveel hersencellen  ;D dus hopelijk gaat het vlotter.
We komen naar Genk en hopelijk is hij dan helemaal over de streep te trekken. Ideëen zijn er genoeg, we steken daarover de koppen bij elkaar.

philippe_007

Citaat van: Michiel op 02 oktober 2013, 14:59:22 PM

Zelf twijfel ik ook. Ik ga geen speciale baan bouwen voor de wedstrijd, maar zou met een segment van mijn baan in opbouw participeren.

...

Zo doe ik het ook, het segment dat uik nu aan het bouwen ben voor de minibaantjes wedstrijd is een deel van mijn uiteindelijke baan.
Als ik elke 2 jaar een segment bouw dan zal mijn baan sneller af zijn dat ik oorspronkelijk had voorzien ;-)
 

Michiel

Bon, ik ben net in het diepe gesprongen, en heb me ingeschreven voor de wedstrijd! Niet om te winnen, want  daarvoor is het concept van mijn baan niet aantrekkelijk genoeg, maar voor de ervaring en om aan mijn vrouw te kunnen zeggen dat werken aan de baan "belangrijk" is, want "het is niet voor mij, maar voor de wedstrijd!"  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Goed gezien, Michiel.
Ik wens je veel plezier en succes toe !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Tof, Michiel  8)
Weer een reden meer om Leuven 2014 aan te kruisen  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Stieven76

Waar kan je het reglement vinden?
Niet dat ik van plan ben om mee te doen wegens nog te groen  ;D  ;D

Stieven

Michiel

Op de site van MSM, tweede helft van pagina over "minibaantjes 2014";)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Stieven76

Bedankt Michiel. Gelezen ondertussen  :D