4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

Jefftrack

Leuk... ik heb er wel zin in. Ik zit al te denken aan een vervolg op mijn diorama Dutch Iron Works uitgebreid tot minibaantje.

Een vraagje, je kan de volledige 2 bij 2 meter volbouwen als er maar maximaal 122/61 cm zichtbaar is voor het publiek. Maar is er dan nog een mogelijkheid langs de baan om naar de achterkant te komen of moet dit "gangpad" binnen de 2 bij 2 meter ingepast worden ??

Jeffrey

doomslu

Citaat van: Jefftrack op 20 mei 2013, 11:05:58 AM
Leuk... ik heb er wel zin in. Ik zit al te denken aan een vervolg op mijn diorama Dutch Iron Works uitgebreid tot minibaantje.

Een vraagje, je kan de volledige 2 bij 2 meter volbouwen als er maar maximaal 122/61 cm zichtbaar is voor het publiek. Maar is er dan nog een mogelijkheid langs de baan om naar de achterkant te komen of moet dit "gangpad" binnen de 2 bij 2 meter ingepast worden ??

Jeffrey
Artikel 5 van het reglement zegt dat er een pad wordt voorzien tussen de minibaantjes:

5. De maximale oppervlakte, hierboven aangegeven, van het mini-baantje is zonder fiddle-yard, rondgaand spoor of schaduwstation, voor zover deze onzichtbaar voor het publiek zijn en het geheel past binnen een vierkant van 2 x 2 meter. Elke deelnemer zal in de zaal een oppervlak van exact 2 x 2 meter ter beschikking hebben, waarbij één zijde langs het wandelpad zal gelegen zijn en er een doorgang naar de achterzijde voorzien wordt tussen de diverse baantjes. De deelnemer kan het oppervlak van 2 x 2 meter naar eigen inzicht invullen. De plaatsen van de minibaantjes in de zaal worden door lottrekking bepaald.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jefftrack

Thx, duidelijk en overheen gelezen.... ;)

Jeffrey

Kautenbach

..... ophaal brug tussen de modules ;D out of the box thinking, of een spiraal naar beneden/omhoog zodat je er overheen/onderdoor kunt lopen.. 8) 8) ( >:(waar bemoei ik me mee 8))

Jefftrack


1. Alleen mini-baantjes die nog nooit publiekelijk werden getoond of in vakbladen werden gepubliceerd komen in aanmerking.

Een uitgebeid bouwdraadje met alle vorderingen van het baantje alhier op het forum is dus wel toegestaan ??

Jeffrey   

Gerolf

Ja, en dat is bij de vorige edities meermaals gebeurd  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jefftrack

ok bedankt, even checken voor de zekerheid.....

In welke categorie staan die draadjes ??

Jeffrey

Gerolf

Meestal worden ze in "ooit zal het klaar zijn" gezet.
Daar staan langere-termijn-projecten die hun eigen verhaallijn kunnen houden
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jefftrack

Thx, ik heb al wat zitten zoeken maar ze zijn qua titel niet makkelijk te vinden. Is het niet leuk om ze bij elkaar te zetten of om de titel te beginnen met bijvoorbeel MB14: ???

Jeffrey

doomslu

Voor de editie 2014 is er volgens mij nog geen enkel draadje gestart.
Ik vraag me zelfs af of er al iemand echt aan de slag is gegaan...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Toch minstens een is er reeds gestart...
Baanplan is ontworpen, segment is gemaakt, sporen liggen, momenteel ben ik bezig met de elektrische aansluitingen en motoren onder de wissels te bouwen....

doomslu

Citaat van: philippe_007 op 01 juni 2013, 21:09:36 PM
Toch minstens een is er reeds gestart...
Baanplan is ontworpen, segment is gemaakt, sporen liggen, momenteel ben ik bezig met de elektrische aansluitingen en motoren onder de wissels te bouwen....
Wow! Jij schiet op man!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

philippe_007

Tja, maar scenery neemt veel meer tijd in beslag... En oktober 2014 zal er snel zijn

modeltreinbart

Ik ben al bezig aan de scenery . Mijn draadje kan je volgen onder sint-bartus-waas bulk terminal.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)