4e minibaantjeswedstrijd???

Gestart door DavidT, 29 oktober 2012, 17:29:42 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

evan

#91
Tof reglement!

Succes aan de deelnemers die zich gaan inschrijven of zelfs misschien al hebben ingeschreven ;)

Er is best wat mogelijk op zulk een oppervlakte vb The High Line is maar 120 op 60 cm... :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

mnieuwlaet

Dat is volgens mij een prima update van het reglement. Voor velen makkelijker in te bouwen in een grote baan.
Leuk dat fiddleyard niet meer binnen de baanopp moet passen mr enkel binnen de opstelzone. Er borrelen al vele ideeen :-)

doomslu

Citaat van: mnieuwlaet op 28 april 2013, 19:10:19 PM
... Voor velen makkelijker in te bouwen in een grote baan.
...
Dat heeft zeker een rol gespeeld bij onze denkoefening.
Ik hoop dat we ook enkele beginners aantrekken hiermee...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mivc057

Voor eventuele deelnemers die niet graag timmeren, heb ik nog een spiksplinternieuwe modulebak van de MSM/TMM Modulebaan die kan aangekocht worden.  Afmetingen: L=1,5m, Diepte=0,61m en H. vloerplaat=1,3m. Met fries en aansluitvak rechts van +-0,15m. Mits hetzelfde te voorzien aan de linkerzijde bekomt men de opgelegde 1,2m. Staat op 4 stabiele , demonteerbare poten waar de "rok" heel vlotjes kan bevestigd worden.Stuur PM bij interesse.

Steam.N

Toffe aanpassing van het reglement !
De goesting is groot om mee te doen  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

modeltreinbart

inschrijving - Check
Het baantje waar ik aan bezig was valt in de norm van het reglement . Moet er enkel nog de poten onder plaatsen en enkele gebouwen afwerken en nieuwe bouwen en afwerken . Plus het landschap verder afwerken.
Er zijn maar 2 schone werken : Vuurwerk en sommige vrouwen hun achterwerk. :-)

railrunner

Verdomme, door beperkingen in het reglement kan ik weer niet deelnemen >:(.  Zit al een paar jaar met een bepaald idee in mijn hoofd, met iets heel origineels en nog nooit gezien in de modelbouwwereld en iets perfect voor een minibaantjeswedstijd, maar kan het gewoon niet uitvoeren, toch niet voor een minibaantjeswedstrijd.  'T zal misschien voor een andere keer zijn.

Gerolf

Uitvoeren als "gewoon" baantje? Misschien wordt je wel uitgenodigd voor de expo ...  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

philippe_007

Lap,
het eerste deel van mijn modulebaan dat ik wou gebruiken voor de minibaantjeswedstrijd valt buiten de normen. 165x44 valt buiten de normen....
Zal dus maar beginnen met module2 zodat ik kan deelnemen en module 1 nadien afwerken...


philippe_007

bij deze ben ik officieel ingeschreven ;-)

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 29 april 2013, 09:12:17 AM
Uitvoeren als "gewoon" baantje? Misschien wordt je wel uitgenodigd voor de expo ...  ;)
Vind ik ook, Jim.  Go go go  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Roderik

Spijtig genoeg is de vooropgestelde oppervlakte een te grote beperking voor wat wij voor ogen hadden.
Dan wordt 'back to the drawing board".  :(
Always be modelling!

railrunner

#103
Citaat van: Gerolf op 29 april 2013, 09:12:17 AM
Uitvoeren als "gewoon" baantje? Misschien wordt je wel uitgenodigd voor de expo ...  ;)

De afmetingen vallen perfect binnen de normen, ik kan het maken op 60X90cm.  Maar ik heb problemen met andere normen.  Dus  is het eigenlijk te klein om als gewone baan deel te nemen aan een tentoonstelling.  Ik moet misschien een en ander aanpassen zodat het wel binnen valt, zal het eens bekijken of het technisch  mogelijk is.  Maar het zal wel een serieuze inperking betekenen, en dan gaat mijn doel een beetje verloren.

philippe_007